کارگاه آموزشی توانمندسازی سواد رسانه ای در هشترود برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود از برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی سواد رسانه ای مدیران مسؤول کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان خبر داد.

«علی اکبرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: کارگاه آموزشی توانمندسازی سواد رسانه ای مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان هشترود با رویکرد رویداد ملی فهما در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری هشترود برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هشترود ادامه داد: در این کارگاه که با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان شرقی همراه بود، ضمن تبیین رویداد ملی فهما(فرهنگ و هنر مساجد کشور)، پرتال بچه های مسجد و ضرورت حضور مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد در فضای مجازی و ثبت فعالیت های کانونی در این سامانه مورد تأکید قرار گرفت.

اکبرزاده افزود: با توجه به شیوه‌نامه جدید فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قالب فهما، کانون‌های فعال و خلاق بیش از گذشته مورد حمایت قرار خواهند گرفت، ضمن این‌که در این طرح حمایت‌های مالی هدفمند و ساماندهی شده و به نوعی ایجاد انگیزه و رقابت میان کانون های فعال ایجاد کرده است.

به گفته وی در حال حاضر ۵۵ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح شهرستان هشترود مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 40 کانون روستایی و بقیه در مساجد شهری با فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری، قرآنی و ... میزبان نوجوانان و جوانان منطقه هستند.

کد خبر 873723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha