نشست اعضای شورای شهر اردکان با اهالی محلات برگزار شد

نشست اعضای شورای شهر اردکان با اهالی محلات، بحث و تبادل‌نظر در رابطه با فاضلاب شهری و تبادل نظر در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی در صحن شورای شهر؛ روزهای پرکاری را برای اعضای این شورا رقم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ نشست پرسش و پاسخ شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اردکان با حضور نمازگزاران و اهالی محله زین‌الدین و تیران در محل مسجد زین‌الدین اردکان برگزار شد.

مسئولین حاضر در این برنامه پای درد و دل مردم این منطقه از شهر اردکان نشستند و نسبت به برخی از درخواست‌ها قول مساعدت دادند و سپس اعضای شورا و شهردار به اتفاق اهالی محل از مشکلات موجود در محله بازدید کردند.

در این بازدید مقرر شد زمین جنب حمام طالب بهسازی، کوچه و هیئت امام حسن (علیه السلام) کف سازی و مرمت و همچنین شهرداری نسبت به تکمیل و بهسازی مسجد تاریخی زین‌الدین مساعدت و با هماهنگی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و امور گردشگری نسبت به تأمین مصالح عمرانی اقدام کند.

همچنین صحن علنی شورای اسلامی شهر اردکان میزبان جلسه تحلیل و بررسی فاضلاب شهری با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌بردار، مسئولین آبفای استان، امام جمعه، فرماندار، دادستان، منتقدین و کارشناسان حوزه محیط‌زیست بود.

گفتنی است که در نشستی دیگر؛ اعضای شورای شهر اردکان میزبان دبیر ستاد صیانت از حریم خانواده استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بودند و در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی ازجمله طلاق بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 873890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha