اشتغال‌زایی ۱۵۵ مددجوی چالدران

رضایی گفت: ۹ ماهه سال‌جاری برای ۱۵۵ مددجوی چالدرانی زمینه اشتغال‌ فراهم شده است.

«التفات رضایی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه ، اظهار کرد: 9 ماهه سال‌جاری برای 155 مددجوی چالدرانی زمینه اشتغال‌ فراهم شده است.

رییس کمیته امداد چالدران افزود: این میزان اشتغال‌زایی 9 ماهه کمیته امداد این شهرستان نسبت به زمان مشابه سال گذشته 90 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: برای 155 مددجوی چالدرانی در 9 ماهه امسال با پنج میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات، اشتغال پایدار ایجاد شده است.

رییس کمیته امداد چالدران با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 34 واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی با اعتباری نزدیک به یک میلیارد و 265 میلیون تومان در این شهرستان احداث و تحویل مددجویان فاقد مسکن شده، خاطر نشان کرد: میزان مساکن مددجویی احداث شده چالدران در 9 ماهه سال‌جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته با رشد 40 درصدی همراه بوده است.

رضایی اذعان کرد: همچنین در 9 ماهه سال‌جاری 982 مددجو در این شهرستان با 200 میلیون تومان اعتبار از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شده‌اند.


وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: هم اکنون 2 هزار و 867 خانوار با جمعیتی معادل هفت هزار و 393 نفر در چالدران تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند

کد خبر 874056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha