شورای هماهنگی روابط عمومی ورزشی یزد تشکیل می‌شود

مشاور جوان و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ورزشی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، رضا نارگانی، مشاور جوان و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در پنجمین نشست مسئولین روابط‌عمومی هیات‌های ورزشی که در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد، اهم وظایف این شورا را ایجاد ارتباط و هماهنگی و همکاری میان روابط عمومی هیئت‌های ورزشی، تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی در جامعه ورزش استان، بررسی مشکلات روابط‌عمومی هیئت‌های ورزشی و تلاش در جهت برطرف کردن آنها و برگزاری نشست‌های تخصصی روابط عمومی در سطوح مختلف ذکر کرد.
 

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: تشکیل این شورا بتواند مشکلات موجود در روابط عمومی هیئت‌های ورزشی را تا حد امکان برطرف کند.
 

به گزارش روابط عمومی تربیت بدنی یزد، نارگانی خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید در هیئت‌های ورزشی جدی گرفته شود، تا اقدامات و فعالیت‌های یک هیات ورزشی به صورت کامل و جامع منعکس شود.

 

گفتنی است، در حاشیه این جلسه مسئولان روابط‌عمومی هیئت‌های ورزشی به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود در خصوص روابط عمومی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 

 پایان پیام/

کد خبر 87626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha