آمریکا مرتکب بزرگترین اشتباه راهبردی خود طی سال‌های اخیر شده است

قاسمی بیان کرد: آمریکایی‌ها کار تاکتیکی نکردند و به قول خودشان یک کار راهبردی کردند، ولی مرتکب بزرگترین اشتباه راهبردی خود طی سال‌های اخیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر،«سردار رستم قاسمی» در اجلاسیه سرداران ٣۵ شهید و ٨ شهید گمنام جزیره خارگ با تاکید بر اینکه صبوری و استقامت از شاخص‌های اهالی شریف این جزیره است اظهار داشت: جزیره مقاوم خارگ در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی فراوانی در حوزه مختلف داشته است.

 

عضو شورای مشورتی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)  با بیان اینکه خون شهدا است که باعث می‌شود جمهوری اسلامی ایران از حوادث عبور کنند افزود:  این اجلاسیه با سه حادثه همراه شد؛ یکی شهادت مرد بزرگ مقاومت، شهیدی که در تاریخ اسلام بعد از حادثه کربلا منحصر به فرد است و همچنین ایام فاطمیه را در پیش داریم و افتخارآفرینی سپاه پاسداران که شاهد آن بودیم.

 

سردار قاسمی با اشاره به اینکه افتخار همنشینی و همراه در سال‌های اخیر با شهید حاج قاسم سلیمانی را داشتیم تصریح کرد: در آخرین جلسه که با ایشان داشتیم سرماخوردگی و تب شدید داشت که به ایشان گفتم چرا استراحت نمی‌کنید، که ایشان پاسخ دادند که لازم است حضور داشته باشیم.

 

وی افزود: آمریکایی‌ها کار تاکتیکی نکردند و به قول خودشان یک کار راهبردی کردند، ولی مرتکب بزرگترین اشتباه راهبردی خود طی سال‌های اخیر شدند.

 

قاسمی بیان کرد: آمریکایی ها در جنگ ٣٣ روزه آمدند که کار حزب الله را تمام کنند اما امروز عظمت قدرت حزب الله در سوریه و یمن قابل مشاهده است.

 

وی باتاکید بر اینکه قدرتمند و توانمندی حزب الله در تکنولوژی بی نظیر است ادامه داد: بیشتر مساحت عراق و سوریه در دست داعش بود، توکل، فرماندهی و شجاعت حاج قاسم بود که سوریه و عراق نجات پیدا کرد.

 

سردار قاسمی با اشاره به اینکه ائتلافی بر علیه یمن شکل گرفت تا نابودی یمن را رقم بزند خاطر نشان کرد: ولی امروز شاهد هستیم که انصارالله یمن در حال ساخت سلاح‌های پیشرفته می‌باشد، آمریکایی‌ها منطقه خاورمیانه را از دست داده‌اند.

 

کد خبر 878816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha