امروز کشور نیاز به ریل گذاری جدید دارد

قاسمی با اشاره به اهمیت ایجاد دولت انقلابی گفت: امروز کشور نیاز به ریل گذاری جدید دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « رستم قاسمی» ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد در خصوص حضور خود در انتخابات گفت: هنوز مقداری در خصوص حضور در انتخاب زود است که اعلام نظر کنم.

وی در خصوص برجام گفت: برجام یک تصمیم حاکمیتی بود و کاری به چگونگی آن نداریم اما برجام نتیجه آن سند بین المللی شد که طرفین امضا کردند و متعهد به آن شدند و متاسفانه با بی تعهدی آمریکا در این سند بین المللی مشکل بوجود آورد.

وزیر سابق نفت در خصوص دولت جوان انقلابی گفت: حضرت آقا در صحبت های اخیر خود منظورشان را بیان کردند و ما معتقدیم که درست است که در نسل بین نسلی هستیم ولی دولت نیاز به پوست اندازی دارد و دولت جدید بایستی ترکیبی از جوانان با تجربه باشد.

قاسمی بیان کرد: دولت انقلابی یک دولت پرکار است که بدون توجه به نظرات سیاسی خاص در عرصه های مختلف کشور حضور پیدا کند و آنچه می تواند جز عملکرد دولت انقلابی باشد حل مشکلات معیشتی مردم است.

وی افزود: کشور نیاز دارد که مسیر را طی کند و نسل گذشته و اولی انقلاب پوست اندازی کند و آینده کشور توسط جوانان اداره شود.

وزیر سابق نفت بیان کرد: اقتصاد بدون نفت حتما شدنی است و اگرچه اقتصاد مبتنی بر نفت داشته ایم اما باید بودجه جاری را از نقت جدا کرد.

وی افزود: سه مولفه مهم در خصوص تحریم ها وجود دارد که رفع تحریم ها، دور زدن تحریم ها، بی اثر کردن تحریم ها است

قاسمی گفت: امروز بخشی از اعتماد مردم را به دلیل مشکلات اقتصادی از دست داده ایم و ما باید تلاش کنیم این سرمایه اجتماعی مردم را حفظ کنیم.

وی گفت: اولویت اول انتخابات حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است و امروز در فضای بین المللی نیاز داریم که مردم حضور حداکثری داشته باشند.

وی بیان کرد: فضای مجازی یکی از نیازهای امروز جامعه است و ما به عنوان ایران نیازمند اینترنت ملی هستیم تا بتوانیم نیازهای کشور را برطرف کنیم که امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.

قاسمی ادامه داد: آمریکاییها چند سال است که با کار غیر حرفه ای از برجام خارج شدند  و علی رغم این که وقت زیادی برای آن گذاشتند اما از برجام خارج شدند و اگر ما نیز بر اساس تصمیم مجلس خارج شویم اتفاق بزرگی نیست.

وی گفت: جناحی و سیاسی به کشور نگاه کردن همین مشکلات را بوجود می آورد و امروز نیاز به ریل گذاری جدید هستیم.

 

کد خبر 1028622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha