اخلاص رمز تشکیل حکومت مهدوی و فاطمیه مهدوی است

حجت‌الاسلام دشتی گفت: اخلاصی نظیر اخلاص عمل سردار شهید قاسم سلیمانی، رمز تشکیل حکومت مهدوی و فاطمیه مهدوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «مهدی دشتی»، شب (۲۰ دی) در برنامه فاطمیه مهدوی با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان ثارالله (علیه السلام) شهرستان قائمشهر طی سخنانی گفت: اخلاص و تواضع از خصوصیات بارز سردار شهید قاسم سلیمانی بود و اصحاب امام زمان (عجل الله فرجه الشریف) و جبهه مقاومت باید دارای این ویژگی باشند.

 

مسئول موسسه تحقیقات امیرالمومنین (علیه السلام) افزود: حاج قاسم یکی از پایه های فتح خرمشهر بود اما همیشه می گفت که تمام پیروزی ها و موفقیت ها، کار خداست و این نهایت اخلاص و تواضع وی را می رساند.

 

وی اظهار کرد: دومین ویژگی یاران امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و جبهه مقاومت باید اهل معرفت باشند و تحقیق و پژوهش کنند.

 

حجت‌الاسلام دشتی بیان کرد: دشمن شناسی از ویژگی سوم یاران مهدی موعود ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و جبهه مقاومت به شمار می آید.

 

وی ابراز کرد: ارتباط با ولی خدا، چهارمین ویژگی یاران آن امام همام و جبهه مقاومت است که تا چه اندازه به یاد آن حضرت هستیم و از پسر فاطمه (سلام الله علیها) یاد می کنیم

حجت‌الاسلام دشتی گفت: ارتباط قلبی با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موجب می شود تا رایحه ای از شمیم بهشتی را استشمام کنیم.

 

وی اظهار کرد: شهید، حاضر و ناظر بیشتر است و این از اعتقادات شیعه، محسوب می شود بنابراین عنایت و حمایت حاج قاسم سلیمانی اکنون که شهید شد، افزایش یافته است.

 

حجت‌الاسلام دشتی بیان کرد: معرفت به اینکه در چه نظامی نبرد می کنید و هستید بسیار مهم است چراکه برای این مهم، یکهزار و چهارصد سال خون ریخته شد که شیعه، روی کار بیاید و نه تنها مدیون شهدای این زمان بلکه مدیون خون شهدای یکهزار و چهارصد سال پیش نیز هستیم.

 

وی ابراز کرد: اخلاص یکی از خصوصیات بارز سردار شهید قاسم سلیمانی بود و این رمز تشکیل حکومت مهدوی و فاطمیه مهدوی است.

 

حجت‌الاسلام دشتی گفت: ارتباط قوی با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باید مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش شبستان، این برنامه با مداحی ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام) همراه بود.

کد خبر 879095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha