سردار سلیمانی زینت فرماندهی جبهه مقاومت و سپاه قدس است

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: برای برخی از مسئولین جایگاه و مسئولیت زینت است که بدون این مسئولیت در بین مردم جایگاهی ندارند اما سردار سلیمانی زینت فرماندهی جبهه مقاومت و سپاه قدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» در مراسم گرامیداشت پنجمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلی پیامبر اعظم جیرفت، گفت: سردار سلیمانی، سرداری پر افتخار دلسوز و فدایی مردم بود که در حیاط طیبه خود دارای شخصیت والایی است.


امام جمعه کرمان افزود: فرماندهی موفق که در دوران دفاع مقدس در مشکلات و معضلاتی که جنگ بر ما تحمیل شده بود مردانه ایستادگی کرد و در جایگاه فرمانده ۳ استان با لشکری قدرتمند و خط شکن ۸ سال مبارزه کرد.

وی ادامه داد: آرام آرام جغرافیای فرماندهی این سردار رشید تبدیل به فرماندهی جغرافیای چند صد هزار کیلومتری شد و در این گستره هر جا که مظلومانی نیاز به کمک داشتند به یاری آنها می رفت.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان این مطلب که سردار شهید سلیمانی شخصیت حقوقی بی نظیر داشت، خاطرنشان کرد: تاریخ ایران پر است از فرماندهانی که در جنگ های متعددی حضور یافتند و شهرت پیدا کردند اما سردار شهید قاسم سلیمانی قهرمانی بی نظیر که هرگز به دنبال کسب شهرت نبود بلکه به دنبال جلب رضایت خداوند بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: رمز و رازی در حیاط طیبه سردار سلیمانی وجود دارد که ایشان را از سایر فرماندهان متمایز می کند و آن شخصیت حقیقی این سردار شهید است، شخصیتش به گونه ای بود که لرزه بر اندام زورگویان و استکبار می انداخت اما در عین حال مدافع مظلومان سوریه و فلسطین بود.

وی با بیان این مطلب که برای برخی از مسیولین جایگاه و مسئولیت زینت است که بدون این مسئولیت در بین مردم جایگاهی ندارند، تصریح کرد: سردار سلیمانی برای فرماندهی جبهه مقاومت و سپاه قدس زینت است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان داشت: کمالات انسانی او را بزرگ و بزرگوار کرده است و به این راحتی در جهان مانند سلیمانی تربیت نخواهد شد.

کد خبر 879894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha