سردار «قاسم سلیمانی» یک جریان پایدار است

حجت الاسلام ارزانی در حسینیه ثارالله کرمان گفت: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی امروز تبدیل به یک جریان پایدار شده است. شما در آینده خواهید دید که چه تحولاتی در منطقه و جهان به واسطه خون این سردار شهید رقم می خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» در محفل دومین روز بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل حسینیه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه این شهید بزرگ همیشه آرزوی شهادت داشت و در نهایت خداوند این نعمت را به ایشان عنایت کرد، افزود: مرگ و شهادت برای کسانی که در دنیا هستند، بسیار دشوار است لذا دیدید مقام معظم رهبری در اقامه نماز بر این شهیدان چندبار بلند بلند گریه کردند. هرچند مرگ و شهادت هر دو فراغت از این دنیا است ولی برای شهادت هم تبریک و هم تسلیت می گوئیم.

 

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه چرا در خصوص شهادت افراد، تبریک می گوئیم، اظهار داشت: شهید زنده است و روزی ویژه ای در پیشگاه خداوند دارد.

 

 

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به اینکه مصیبت امام حسین علیه السلام داغ سنگینی بود، ادامه داد: تنها خون حسین بن علی علیهما السلام بود که باعث شد که دین اسلام حفظ شود و دستاوردهای زیادی در ادامه تاریخ، حاصل شد لذا این شهادت تبریک دارد.

 

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان این مطلب که حاج قاسم در بین ما نیست، ادامه داد: این سردار شهید سه جریان را رقم زد که یکی در دوران حیات وی بوده است، جریان دوم پس از شهادت وی بود که نتیجه آن وحدت خیره کننده احزاب و گروه های مختلف در داخل کشور بود و جریان سوم پس از شلیک موشک ها اتفاق افتاد.

 

 

وی با اشاره به اینکه شلیک موشک ها منشأ مهمی از تحولات در انقلاب اسلامی ایران خواهد بود، ادامه داد: برای فهم جایگاه فعلی ایران باید کمی به عقب برگردیم، یک نمونه از رخدادهای تاریخی ایران، قانون کاپیتولاسیون است که به معنی تحقیر بزرگ کشور ایران بود اما امام آمد، سردار سلیمانی ها آمدند و امروز کشور ما در دنیا مستقل و مقتدر شده است.

 

 

حجت الاسلام ارزانی با بیان این مطلب که شهادت سردار سلیمانی را می پذیریم اما رهبر معظم انقلاب فرمودند که «انتقام سختی در راه است و تازه این یک سیلی بوده است» ، تصریح کرد: این اصابت موشک به بزرگ ترین پایگاه نظامی عراق، یک حرکت بزرگ تاریخی بود که پس از جنگ جهانی دوم سابقه نداشته است.

 

 

وی با اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی و عظمت سپهبد شهید سلیمانی در جهان، اظهار داشت: قرآن کریم می فرماید: « اگر خدا را دوست دارید، باید تبعیت کنید اینچنین خداوند هم آنها را دوست خواهد داشت» بنابراین، این ارتباط دو طرفه استاگر کسی با خدا باشد، خدا هم برای او می شود.

 

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان این مطلب که به گفته رهبر معظم انقلاب، این معنویت حاج قاسم بود که او را بالا برد، اظهار داشت: قطعا سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک جریان پایدار است لذا سال آینده بیایید ببینید چه تحولاتی در منطقه و جهان به واسطه خون این شهیدان رقم می خورد.

 

 

وی افزود: شلیک موشک به پایگاه آمریکایی یعنی اینکه هیمنیه آمریکا شکسته شد. ما اهل جنگ نیستیم اما اگر کسی تعرض کند قاطعانه با وی برخورد می کنیم.

 

گفتنی است حجت الاسلام ارزانی به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیران ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمان و خراسان رضوی باحضور در محل گلزار شهدای کرمان با قرائت فاتحه در کنار قبور شهیدان سلیمانی و پور جعفری با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

کد خبر 879914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha