خانواده شهدای انقلاب و مدافع حرم در دهه فجر تجلیل شوند

کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به پیشنهادهایی برای بهتر شدن برنامه های فرهنگی مساجد در ایام دهه فجر گفت: خانواده شهدای انقلاب و مدافع حرم در دهه فجر تجلیل شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سومین جلسه «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 22دی) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

«احمد رحمانی» در این نشست با اشاره به لزوم حضور مسؤولان در بین مردم در ایام دهه فجر اظهار داشت: اگر این کار با اعلام نظر هیأت امنا باشد بسیاری از مشکلات را حل می‌ کند به گونه ای که ادارات مختلف و دستگاه هایی که می‌ توانند نیاز منطقه را برطرف کنند به کارگروه مساجد اعلام کنند و آنها نیز از مسؤولان برای حضور در بین مردم در ایام دهه فجر دعوت کنند.

کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: می‌توان از این فرصت خوب استفاده کرد تا مشکلات رصد شود و به همین مناسبت معزلی هم از سطح یک منطقه شهر حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین اگر در محدوده یک مسجد شهید انقلابی است یا خانواده ای که در انقلاب شهید داده اند یا اگر خانواده شهید مدافع حرمی حضور دارند خوب است که در مراسمات دهه فجر تجلیل شوند.

رحمانی تصریح کرد: به عقیده من لازم است مسابقاتی نیز به صورت محوری از طرف کارگروه مساجد  در همه مساجد محوری شهر برگزار شود که می تواند از وصیت نامه امام خمینی(ره) یا کتابی باشد که به صورت کلی به سراسر مساجد اعلام کند و در یک شب خاص قرعه کشی شود

کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی قم در ادامه ابراز داشت: پیاده روی به سمت جمکران و تجمعاتی نیز می توانیم داشته باشیم تا حال و هوای مردم بعد از این مسائل غم انگیز در کشور بهتر شود؛ دارالقرآن بیت امام راحل نیز برنامه هایی دارد.

کد خبر 879929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha