برگزاری نشست کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم

سومین جلسه کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی قم و با حضور دستگاه‌های عضو، تعدادی از ائمه جماعات و اعضای هیأت امنای مساجد شاخص استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: سومین جلسه «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

 

 

 

حجت‌الاسلام« سعید روحانی» در تشریح برنامه‌های این کارگروه گفت:‌ کارگروه مساجد استان قم برای هم‌افزایی بیشتر جهت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی در مساجد انقلابی و شاخص استان قم تشکیل شده است.

 

 

 

مسئول ستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم تصریح‌کرد: از مساجد مختلف برای تبیین بیشتر برنامه‌های این کارگروه دعوت شده است. دستگاه‌های عضو در این کارگروه هرشب یک برنامه مشترک در مساجد شاخص و انقلابی در دهه فجر برگزار می‌کنند.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: مساجد انقلابی و مساجدی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روی آنها نظر دارد دعوت شده‌اند تا ما نیز به این مساجد کمک کنیم تا برنامه مشترک توسط این کارگروه برگزار شود.

 

در ادامه اعضای کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان قم نظرات و پیشنهادات خود را در جهت اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در مساجد بیان کردند.

 

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

کد خبر 881315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha