قانون فصل الخطاب انتخاب است

حجت‌الاسلام زکوی گفت: قانون فصل الخطاب و اول و آخر کار ما در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «علی اصغر زکوی»، امروز (چهارشنبه ۲۵ دی) در جلسه هم اندیشی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی با حضور مدیران رسانه های مازندران در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: یک آفتی که جامعه شناسان و سیاست گذاران به آن معتقد هستند، معاصرت به معنای هم عصر بودن است.

 

رییس هیئت نظارت بر شورای نگهبان مازندران افزود: حقیقتی که آیندگان می گویند و متوجه می شوند بیش از آنچه است که اکنون ما هستیم و در آن، قرار داریم چراکه در آن، فضا قرار داریم و به اهداف آن پدیده پی نمی بریم.

 

حجت‌الاسلام زکوی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نه تنها کم سابقه بلکه بی سابقه است و امانتی است که به دست ما و شما، رسیده و حاصل مجاهدت و خون شهدا است.

 

وی بیان کرد: اگر کسی با قلم و ... از انقلاب اسلامی ایران، حمایت می کند در حقیقت عمل صالح، انجام داده و هر کس به هر دلیلی، چرخ لای عملکرد انقلاب بگذارد یک گناه نابخشودنی را انجام داده است.

 

حجت‌الاسلام زکوی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی از انتظارات ما از اصحاب رسانه است، ابراز کرد: قانون، اول و آخر کار ما و فصل الخطاب است.

 

وی گفت: بر اساس ماده های ۲۸ و ۳۰ قانون اساسی برای تایید و رد کاندیداها اقدام می کنیم بنابراین سلامت مالی، سلامت اخلاقی و سلامت سیاسی سه اولویت ما برای تایید به شمار می آیند.

 

حجت‌الاسلام زکوی اظهار کرد: وظیفه شورای نگهبان است که برای افکار عمومی، به شفاف سازی و تبیین بپردازد.

کد خبر 881371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha