شیطان بزرگ عملیات پیچیده ای برای آسیب زدن به نظام طراحی کرده است

عباسی گفت: آمریکا این شیطان بزرگ برای آسیب زدن به نظام اسلامی عملیات پیچیده ای طراحی کرده اما وحدت و انسجام مردم و مسئولان مانع از تحقق این هدف شوم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» امروز (چهارشنبه 25 دی) در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان گفت: نقش زینب وار سردار قاسم سلیمانی مردم را وارد عرصه کرده و بی شک این وحدت و انسجام شکل گرفته که به برکت خون سردار سلیمانی است نمی گذارد دشمن به هدف خود برسد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه مردم و مسئولان همراه و همدل هستند، افزود: دشمن درصدد است تا مردم را رودر روی مسئولان قرار دهد اما باید بداند که هیچ اختلافی بین مردم و مسئولان نیست.

 

عباسی تصریح کرد: دشمن در کمین است تا در ایام دهه فجر و همچنین انتخابات مجلس فتنه های خود را عملی کند که باید نسبت به این فتنه ها هوشیار بود و اجازه عملی شدن این فتنه ها را نداد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار داشت: انتخابات بر پایه چهار محور مجریان، ناظران، کاندیداها و مردم قرار دارد که اگر این چهار محور رسالت خود را به خوبی انجام دهند شاهد شکل گیری یک انتخابات سالم و حداکثری خواهیم بود.

 

عباسی ادامه داد: در همین راستا مجریان با رعایت کامل قانون و خودداری از جانبداری له یا علیه کاندیدایی زمینه انتخاباتی سالم و حداکثری را فراهم می‌کنند و چنانچه در این رابطه تخلفی در استان شکل گیرد این قول را میدهم که متخلفان شناسایی و به مقامات قضایی معرفی شوند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای رفع چنین مسائلی در استان و تقویت فرهنگ قانونمنداری نیازمند فرهنگ سازی کم و کیف اجرای قانون انتخابات در شورای فرهنگ عمومی هستیم.

 

کد خبر 881452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha