جنگ رسانه‌ای آمریکا بعد از حملات موشکی ایران

آیت الله شعبانی با اشاره به حمله موشکی سپاه به عین الاسد گفت: این مهم نشانه اقتدار ایران و ابهت پوشالی آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، "آیت الله حبیب شعبانی" در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: امروز جنگ رسانه‌ای از جنگ نظامی بیشتر تاثیر دارد، آمریکا در عین الاسد تحقیر شد و برای مقاومت با کشور ما وارد جنگ رسانه ای شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: در جنگ رسانه ای نباید به تفرقه دامن زد و این در حالیست که در شرایطی که در اوج تحریم ها توانسته با ساخت موشک ابر قدرت جهان را ذلیل کند باید شاکر بود.

 

وی با بیان اینکه پس از این رویداد سپاه پاسداران پایگاه نظامی آمریکا را مورد هدف قرار داد که این اقدام موجب عزت ایران شد و برای دشمن موجب ذلت بود، تصریح کرد: این اقدام جدا از آسیب‌های نظامی و جانی که برای آمریکا داشت موجب شکسته شدن هیمنه آمریکا به عنوان یک ابرقدرت شد که در ۸۰ سال اخیر بی سابقه بود.

 

وی بیان داشت: حادثه هواپیمای اوکراینی یک خطای انسانی بود که سردار حاجی‌زاده با شجاعت عذرخواهی کرد که جای تشکر دارد.

 

امام جمعه همدان گفت : چیزی که در این ماجرا برخی مردم را مکدر کرد بیان حقیقت به صورت شفاف و زود بود که باید باز هم در این زمینه تحقیق بیشتر شود و مردم در این زمینه حق دارند.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم این امر تبدیل به یک رویه برای تمام مسئولان شود به طرح این سوال که آیا در ۴۰ سال اخیر برخی مسئولان اشتباه نکرده‌اند، پرداخت و عنوان کرد: عذرخواهی کردن به شجاعت و صداقت نیاز دارد که در سردار حاجی زاده این فاکتورها دیده شد.

 

آیت الله شعبانی با بیان اینکه بعد از حمله به عین الاسد دشمن کشور را وارد فضای جنگ رسانه کرده است، افزود: متاسفانه سه گروه به این فضا در داخل دامن زده اند.

 

وی گفت: برخی رسانه‌ای ها و بازیگران و سلبریتی ها وارد دامن زدن به این فضای رسانه‌ای شدند و با استعفا و متهم کردن صدا و سیما و نظام اسلامی در ۴۰ سال گذشته به دشمن کمک کردند.

 

وی با بیان اینکه کنایه زدن به شورای نگهبان، سپاه و حرف از مذاکره شبهاتی ایجاد می‌کند، ادامه داد: از مسوولان کشور انتظار داریم اتحادی که در بین مردم به وجود آمده را شاکر باشند.

 

امام جمعه در خصوص انتخابات و رد صلاحیت ها نیز گفت: برخی اعتراض دارند اما باید این کار قانونی باشد و شورای نگهبان نیز موظف به اجرای قانون است.

 

وی اظهار داشت: مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه‌ای مدیری را از اهداف نظام منصرف کند خیانتی بزرگ به جمهوری اسلامی است.

کد خبر 881845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha