شهرکرد میزبان اجلاس «یاوران ولایت، مهدویت و انقلاب اسلامی» می‌شود

حجت‌الاسلام کریمی گفت: اجلاس بزرگ «یاوران ولایت، مهدویت و انقلاب اسلامی» همزمان با ۲۰ بهمن در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمد کریمی» امروز (سه شنبه 1 بهمن) در نشست هماهنگی اجلاس استانی یاوران ولایت، مهدویت و انقلاب اسلامی گفت: این اجلاس با معرفی آثار برتر در حوزه مقاله، کلیپ و تولیدات فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که پیش بینی می‌شود آثار قابل توجهی به دبیرخانه ارسال شود.

 

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری افزود: این اجلاس همزمان با دهه فجر و در راستای تبیین اهداف والای نظام اسلامی، ولایت و مهدویت برگزار می شود و می تواند نقش موثر و پررنگی در تعمیق باورهای دینی داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام کریمی، ولایت فقیه را محور و عامل وحدت و انسجام جامعه اسلامی دانست و گفت: بی‌شک نعمت ولایت برای جامعه اسلامی بر کسی پوشیده نیست اما با توجه به هجمه‌های دشمن و تلاشی که برای ایجاد تفرقه در کشور به راه انداخته باید فعالیت های فرهنگی خود را بیش از پیش تقویت کنیم.

 

 دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با برگزاری اجلاس‌های فرهنگی و تبیین اهداف و آرمان های نظام اسلامی می توان نقش موثری در خنثی سازی فتنه‌های دشمن و تقویت وحدت در جامعه ایفا کرد.

 

 

کد خبر 883639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha