بنیاد حفظ آثار در تولیدات فرهنگی برای کودکان مشارکت می‌کند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی درخصوص همکاری مشترک به توافق رسیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، سردار «عباس قلیزاده» در نشستی مشترک با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با تقدیر از فعالیت های این مرکز در ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اظهار داشت: پرورش کودکان و نوجوانان معتقد به فرهنگ ایثار و مقاومت ضروری است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اعلام آمادگی بنیاد در زمینه مشارکت و حمایت از تولیدات فرهنگی کانون تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و کانون پرورش فکری می توانند تعاملات و همکاری های ارزشمندی در زمینه تعمیق فرهنگ دفاع مقدس داشته باشند.

همچنین «علی بینش» مدیرکل کانون استان در این دیدار با اشاره به اقدامات و برنامه های کانون در زمینه ادبیات پایداری و تبیین فرهنگ دفاع مقدس در طول سال گفت: به منظور معرفی شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر امسال ویژه برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون برگزار می شود.

وی افزود: پیوست های فرهنگی این فعالیت ها متناسب با سنین مخاطبان در حال آماده سازی بوده و برخی از این پیوست ها نیز به مرحله تولید و توزیع رسیده است.

بینش با قدردانی از حمایت و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد: این فعالیت ها و برنامه ها گامی مؤثر در آشنائی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و مقاومت باشد.

کد خبر 883651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha