«رویداد ملی فهما» در بعد برنامه‌ریزی و محتوایی کانون‌ها انقلابی ایجاد کرده است

حجت الاسلام «سبزه‌کار» رویداد ملی فهما را بسیار ارزشمند و اثرگذار دانست و گفت: این رویداد در بعد برنامه‌ریزی و محتوایی کانون‌ها انقلابی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» با توجه به نقش و جایگاه مساجد و اجرای برنامه‌ در سطح کانون‌ها و امکان ارزیابی این شبکه گسترده، رویداد ملی فهما را بسیار ارزشمند و اثرگذار دانست.

 

 

 

مدیرستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجدخراسان جنوبی، شور و اشتیاق، دیده شدن‌کانون‌ها (به خصوص کانون‌های روستایی در کنار مراکز استان‌ها وکشور) تصمیم‌گیری دقیق، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، سرعت عمل، حمایت‌های مادی و معنوی و رقابت سالم را از مزایا و امتیازات فهما برشمرد و تصریح کرد: با توجه به نقش اساسی مساجد در جامعه که در هیچ‌ جای دنیا مشابه آن یافت نمی‌شود باید مساجد را تقویت و از همه‌ ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راستای تضعیف دشمن استفاده کرد.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: همه مسؤلان و شورای سیاستگذاری کانون‌ها می‌توانند از طریق سامانه بچه‌های مسجد نیازها و ضرورت‌های کف جامعه و مسجد را احصا و در حمایت‌های مادی و معنوی تصمیم‌گیری کنند.

 

 

 

سبزه‌کار افزود: در فضای مجازی نیز باید به‌روز باشیم و دشمن را در تصمیم‌گیری‌ها و اهداف خود ناکام کنیم که این عرصه مهم نیز جزو اولویت‌های فهما و ارزش‌افزوده کانون است.

 

 

 

مدیر کانونهای مساجد خراسان جنوبی ادامه داد؛ طرح فهما وظایف هر کانون را مشخص کرده که در چه زمینه‌ای فعالیت و همکاری داشته باشد.

 

 

 

وی همچنین از فعالیت و رقابت ۶۵۶ کانون در سطح استان از دورترین شهرستان سربیشه تا طبس خبر داد و تاکید کرد: کانون‌ها علی‌رغم نبود زیرساخت‌ها و امکانات لازم اما نسبت به بارگذاری و ثبت فعالیت‌های خود و اطلاع‌رسانی دقیق در سامانه توجه داشته باشند

 

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

کد خبر 884174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha