اصحاب رسانه  ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد را در قالب طرح ملّی « فهما» معرفی کنند

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه برای بیان ارزش های فرهنگی و هنری اجتماعی گفت: اصحاب رسانه در قالب طرح ملی « فهما» ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد را معرفی کنند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در حاشیه برپایی چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز با تقدیر و تشکر از اهتمام سازمان بسیج رسانه استان البرز از برپایی این جشنواره گفت: معرفی الگوهای برتر و فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد با بهره مندی از رسانه مقدور است.

 

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: اصحاب رسانه در قالب طرح ملی « فهما» نسبت به معرفی ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز اهتمام داشته باشند.

 

وی با اشاره به طرح ملی فهما در جهت هدفمند ساختن برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد مطرح کرد: ثبت نام 285 کانون فرهنگی هنری مسجد استان البرز در سامانه فهما امکان معرفی فعالیت های این کانون ها را برای رسانه بیش از پیش فراهم می کند.

 

 

مسئول فهما استان البرز تصریح کرد: اقتدار، برنامه محوری و امتداد برنامه های فرهنگی در جهت احیاء مساجد از رویکردهای سامانه فهما و ثمره ثبت فعالیت ها در این سامانه است.

 

حجت الاسلام شکری بیان کرد: برپایی جشنواره رسانه ای البرز در چهارمین سال متوالی خود زمینه ایجاد رقابت رسانه ای در استان را فراهم کرد که جای آن دارد قالب اخبار مرتبط با مساجد نیز به عنوان یکی از محورهای مسابقه ای برای سال های آینده در این جشنواره دیده شود.  

 

 

کد خبر 884563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha