عدم بصیرت دینی و ضعف ایمان از شاخص های مهم فتنه گران 88 است

امام جمعه موقت سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته ضعف ایمان و عدم بصیرت دینی را از مهمترین شاخص های فتنه گران و سران آن ها دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، ماموستا امین راستی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سنندج با محکوم کردن حوادث و آشوب های پس از انتخابات سال گذشته ، اظهار داشت: فتنه گران و منحرفان پس از انتخابات موجبات شادی دشمنان را فراهم آوردند و انحراف و ضعف ایمان خویش را برای همگان آشکار کردند.


وی افزود: ایمان راسخ به خداوند متعال زمینه ساز بصیرت و آگاهی برای مسلمانان بوده و آنان را به سرمنزل مقصود هدایت می کند و اگر فردی ایمان راسخ به خداوند متعال نداشته و پشت به فریب ها و دسیسه های انسان های شرور و جبهه کفر و استکبار ببندد وضعیتی همچون فتنه گران و سران فتنه سال گذشته خواهد داشت.


امام جمعه موقت سنندج با تقفدیر از مشارکت و حضور حماسی مردم مسلمان ایران در روز نهم دی ماه سال گذشته و خاموش کردن شعله های فتنه توسط مردم ایمان دار و بابصیرت ایران اسلامی، تصریح کرد: ایمان راسخ به خداوند متعال، رسول الله(ص) و التزام کامل به فرامین داهیانه رهبر انقلاب از جمله شاخص های برتری بودند که مردم مسلمان ایران را تاکنون از هرگونه فتنه و دسیسه ای مصون داشته است.


ماموستا راستی از همه نمازگزاران سنندجی خواست که با تقویت ایمان و بصیرت خویش اجازه هیچگونه توطئه افکنی را به دشمنان نداده و همواره با تأسی از آموزه های قرآنی و سنت رسول الله در برابر ناملایمات اجتماعی و سیاسی بر علیه ایران اسلامی مقاومت نمایند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 8849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha