برگزاری ۶ هزار برنامه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد

زارع با اشاره به تشکیل کارگروه های بزرگداشت دهه فجر گفت: بیش از۶ هزار برنامه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سعید زارع» روز گذشته در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به تشییع پیکر 4 شهید گمنام گفت: تشییع پیکر شهدای گمنام در روز چهارشنبه در استان یزد برگزار می شود  و در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، مدینه العلم کاظمیه، دانشگاه فرهنگیان و شهرستان میبد به خاک سپرده می شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: به این مناسبت نیز پنجشنبه مراسم یادبود شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با حضور مسئولان و مردم یزد در محل مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می شود.

وی افزود: رویکرد برنامه های دهه فجر بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و فضای ایجاد شده متاثر از شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود.

زارع بیان کرد: شعار دهه فجر امسال « انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت » است که برنامه ها بر این اساس انجام می شود.

وی افزود: در مرکز استان 32 کارگروه استانی و 100 ستاد اصلی داریم که وظیفه بزرگداشت را بر عهده دارند و 1400 ستاد نیز در قالب ستاد های دانش آموزی تشکیل شده است.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: برنامه ریزی شده که در طول ایام الله دهه فجر 6 هزار برنامه اجرایی برگزار شود.

زارع بیان کرد: دهه فجر، دهه بازخوانی دوباره ارزش های انقلابی اسلامی و عرصه تحکیم و ارتباط بین نسلی با اجرا برنامه های خوب و جذاب برای اقشار مختلف است.

وی ادامه داد: آغاز برنامه ها از روز 12 بهمن با ویژه برنامه در فرودگاه و رژه موتوری نیروهای مسلح است و پس از آن نیز برنامه های مختلفی داریم.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: برگزاری جشن و نواختن زندگی انقلاب در مدارس، گردهمایی طلب و روحانیون با امام جمعه استان، همایش مهدویت و انقلاب، شادپیمایی عروسک ها، نشست معرفت افزایی از جمله این برنامه ها است.

زارع بیان کرد: برگزاری جشنواره عروسکی با 16 اثر، گفتمان دینی با موضوع ارزش های انقلاب، گردهمایی بانوان با موضوع بانوان انقلابی، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع امام و انقلاب از جمله برنامه های دیگر ما دراین دهه است.

وی افزود:  افتتاح موزه عبرت در پایگاه انقلاب در روز 13 بهمن از جمله برنامه ها به مناسبت بزرگداشت دهه فجر است که برخی از زندانیان سیاسی انقلاب در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 886886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha