دهه فجر نماد پایداری و سرافرازی  ملت آزاده ایران است

حجت الاسلام بهزادی گفت: دهه فجر نماد پایداری و سرافرازی ملت آزاده ایران و امت اسلامی بر طاغوت است.

"به گزارش خبرنگارخبرگزاری  شبستان درهرمز: «حجت الاسلام فتح الله بهزادی» "امام جمعه هرمز"در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با اشاره به اعلام طرح معامله قرن از سوی رئیس جمهوری آمریکا  گفت : آمریکا و اسرائیل و برخی دولت‌های مزدور، این طرح را که ناقض اساسی‌ترین حقوق فلسطینیان است تدوین کردند.

بهزادی افزود : اسرائیلی شدن بیت‌المقدس و خلع سلاح غزه از جمله موارد مطرح شده در این طرح است که نشان می‌دهد همه‌ چیز به نفع صهیونیست‌ها تنظیم شده است.

امام جمعه هرمز افزود: رونمایی از طرح خائنانه معامله قرن که با حضور سردمداران تروریست آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و تعدادی از حکام مزدور کشورهای عربی و بدون حضور هیچ یک از گروههای فلسطینی انجام شد محکوم به شکست است.

وی نکوداشت دهه فجر را رمز ماندگاری امامت و رهبری ولایت فقیه عنوان کرد و گفت : دهه فجر نماد پایداری و سرافرازی ملت آزاده ایران و امت اسلامی بر طاغوت است

بهزادی اظهار داشت : در آغاز پنجمین دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هنوز دشمن و استکبار دست از دشمنی با ما بر نداشته و یقیناً بر نخواهد داشت چرا که دشمنان وجود و ماهیت دینی و استقلال جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده و به هر طریقی در حال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی ما است.

امام جمعه هرمز افزود: ملت ایران چه در زمان تاسیس انقلاب و چه طی حرکت‌های انقلاب و فتنه‌های داخلی و خارجی و جنگ هشت ساله و در هر زمان که نیاز بود خدمات قابل توجهی به انقلاب عرضه کردند و پای انقلاب ایستادند و از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کردند .

بهزادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هم انفجار نور و هم معجزه بود گفت: ما در نیمه راه قرار داریم چرا که کار شما معجزه است اما تا به نتیجه نهایی نرسد آرمان ما برآورده نشده است.

وی تحقیق در مورد کاندیداهای انتخابات مجلس را مهم دانست و افزود: مردم در انتخاب فرد اصلح‌ از میان نامزدهای انتخابی نهایت دقت و توجه را کنند.

امام جمعه هرمز بااشار در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: انتخاب نامزدهایی که بتوانند جلوی فساد را گرفته و اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهند، ضرورت دارد.

بهزادی اضافه کرد: نامزدهای نمایندگی از تخریب رقیبان خود پرهیز کنند چرا که انتخابات تمام می شود و انسان در قیامت باید پاسخگو باشد.

وی حضور پرشور ،حداکثری و همه‌جانبه گروه‌های مختلف مردم در انتخابات را مهم برشمرد،و اظهارداشت : خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ،مشارکت عمومی موجب تقویت کشور در سایر عرصه‌ها خواهدشد.

امام جمعه  هرمز با اشاره به اینکه ایام فاطمیه نماد عشق شیعیان به ولایت است گفت: ازهمه کسانی که دربرگزاری ایام فاطمیه سنگتمام گذاشتندو بابرنامه ریزی مراسمات باشکوهی دراین جزیره  برگزارشد تقدیرمیکنم.

وی بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر افراد غافل و بی خبر تأکید کرد و گفت: دستگاههای اجرایی ذیربط  با مفسدان و کسانی که عامدانه به دنبال گسترش فساد و فحشاء در این جزیره شهیدبرور هستند قاطعانه برخورد کرده و این خواسته مردم مؤمن و انقلابی هرمز است

امام جمعه هرمز بااشاره به  حضورچشمگیر  گردشگران ومسافرین در جزیره هرمز گفت : ازمسئولین استانی میخواهم امکانات بیشتری برای   گردشگران ومسافرینی که به جزیره سفر میکنند وراه دسترسی آسان به سواحل زیبای این جزیره به گردشگران فراهم سازندچون  مردم ولایتمدار  جزیره هرمزدر مهمانوازی سرآمدهستندورابطه خوبی باگردشگران دارند.     

امام جمعه هرمزباابرازگله مندی مسئولان  اسکله قشم گفت: باتوجه به تردد مسافرین وگردشگران از قشم به  هرمزدر بعضی مواقع به بهانه نبود شناور سرویس دهی به هرمز را انجام نمی دهند و مانع ورود مسافران و گردشگران به این جزیره می شوند.

کد خبر 887481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha