ایمان و معرفت جوانان ضامن انقلاب است

حجت‌الاسلام نظری‌منفرد با بیان‌اینکه باطل ماندنی نیست زیرا سنت الهی یاری حق و حقیقت است، گفت: تقویت باورهای دینی مانع تهاجم فرهنگی دشمن و ایمان و معرفت جوانان ضامن انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «علی نظری منفرد» شامگاه شنبه، ۱۹ بهمن به مناسبت دهه فجر در مسجد جامع غدیرخم به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: از جمله سنت‌های الهی حمایت و یاری حق و حق‌طلبان است.

 

این استاد برجسته سطوح عالی حوزه علمیه قم افزود: در طول تاریخ همواره برای پیامبران حق دشمنانی وجود داشت که منافع آنها با حقیقت در تضاد بود.

 

وی با بیان اینکه باطل ماندنی نیست زیرا سنت الهی یاری حق و حقیقت است، تصریح کرد:‌ مومنان حقیقی در همه مشکلات زندگی مسیر حق را پیدا می‌کنند و تا زمانی که وارد ابدیت شوند در آن باقی می‌مانند زیرا به یاری خداوند اعتقاد دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با اشاره به ریزش و رویش‌های انقلاب بیان کرد: در طول ۴۱ سال انقلاب اسلامی بسیاری از قطار انقلاب پیاده شدند اما انقلاب رویش‌های زیادی هم داشت که شهدای مدافع حرم نمونه آن هستند.

 

این استاد برجسته سطح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه صبر و مقاومت امام خمینی(ره) در کنار حمایت مردمی انقلاب را به پیروزی رساند، ابراز کرد: مردم کشورمان چون می‌دانستند مسیر امام راحل حق است با همه وجود ایشان را یاری کردند.

 

وی با بیان اینکه صبر و ایستادگی در هر زمینه‌ای انسان را به هدف می‌رساند، گفت: امام راحل با صبر و شکیبایی بر تبعید و دوری از وطن یا شکنجه‌ یاران توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان اینکه ایمان امام راحل سبب قدرت او شده بود، تاکید کرد: جوانان پیرو خط امام باید نسبت به مسائل دینی معرفت کسب کنند که ایمان آنها قوی شود، ایمان و معرفت همین جوانان ضامن انقلاب است.

 

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمنان با تهاجم فرهنگی دنبال گمراهی مردم و جوانان کشورمان هستند، اظهار کرد: تقویت باورهای دینی مانع تهاجم فرهنگی دشمن است.

 

وی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی عنایت الهی بود که به مردم کشورمان عزت و امنیت داد، گفت: تا هر زمان مردم به شکل متحد در مسیر حق و صراط مستقیم باقی بمانند خداوند آنها را یاری خواهد کرد.

 

کد خبر 891844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha