شکوفایی انقلاب و حضور مردم در صحنه نتیجه فعالیت رسانه متعهد و انقلابی است

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مقاومت، رشد و شکوفایی انقلاب و حضور مردم در صحنه نتیجه فعالیت رسانه متعهد و انقلابی است، گفت: رسانه متعهد مثل مجاهدان در راه حق که در میدان جنگ می جنگیدند، قلم آنها اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» امشب در دیدار «هیئت اندیشه ورز» بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: زبان رسانه، خبر و قلم رسانه یک قدم بسیار موثر در طول تاریخ بود و آثار مثبت و منفی بسیاری داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم در زمینه اطلاعات عمومی نسبت به اطلاعات جاری در جامعه (سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی) براساس اطلاعاتی که تحلیل گران رسانه ها می دهند، تصمیم می گیرند.

 

وی ادامه داد: اگر رسانه با حفظ تعهد، امانت و درستی به تحلیل مسائل بپردازد و مردم و مسئولان را به موقع آگاه کند، فرایند بسیار درستی در پیش خواهد داشت، یعنی مصالح ملت، دولت در مسیر درست قرار می گیرد و مردم و نظام کمتر ضرر خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: اگر مردم و مسئولان به موقع بدانند و به موقع تصمیم بگیرند، بسیاری از ضررها و بحران ها از جامعه دفع خواهد شد.

 

امام جمعه یاسوج اضافه کرد: زبان و قلم رسانه ها می تواند به موقع مردم و مسئولان را نسبت به مسائل آگاه کند، تا در جهت رفع آنها چاره جویی و اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه اهل قلم و رسانه باید با تعهد و دقت مطالب را تحلیل و مردم را نسبت به آنها آگاه کنند، گفت: در طول سال های بعد از انقلاب رسانه های متعهد و انقلابی کارهای بسیار بزرگی انجام دادند و توانستند به پیروزی انقلاب کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امروز مقاومت، رشد و شکوفایی انقلاب و حضور مردم در صحنه نتیجه فعالیت رسانه متعهد و انقلابی است، ابراز داشت: رسانه متعهد مثل مجاهدان در راه حق که در میدان جنگ می جنگیدند، قلم آنها اثرگذار است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: میدان بسیاری از جنگ های امروزی دشمن با ما و ما با دشمن جنگ رسانه ای است که هزینه های بسیار سنگینی در این مسیر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن برای تضعیف روحیه جبهه مقابل خود تبلیغات دروغین بسیاری راه می اندازد، گفت: رسانه های انقلابی و متعهد می توانند در این مسیر برای خنثی سازی این جنگ روانی تاثیرگذار باشند.

حجت الاسلام حسینی گفت: امروز دشمن به دنبال سیاه نمایی انقلاب است، یعنی دستاوردهای انقلاب را مردم نادیده بگیرند و وقتی این دستاوردها فراموش شود، مردم ممکن است نسبت به انقلاب و نظام اعتقاد و تعهد خود را از دست بدهند.

 

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه انقلاب ما برای پیشرفت در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و ... بود، اظهار داشت: نا امید کردن مردم نسبت به انقلاب در جنگ رسانه ای افزایش یافته و خبرنگاران می توانند در این میدان نبرد با توطئه های دشمنان بجنگد و توطئه دشمن در جنگ رسانه ای و روانی را خنثی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز جنگ مهم دنیا، جنگ رسانه است و قلم و رسانه شما خبرنگاران در این میدان جنگی که دشمن به راه انداخته، حیاتی است.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: رسانه ای که در جهت مصالح نظام و انقلاب حرکت می کند می تواند به مردم روحیه دهد و مردم در صحنه می مانند و در برابر دشمن مقابله می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و مشکلات را به مسئولان نشان می دهند، گفت: کار رسانه ها نباید باعث سیاه نمایی و نا امید کردن مردم شود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه رسانه ها باید نقد به موقع و منصفانه داشته باشند، ادامه داد: خبرنگاران باید خوب و مهندسی رفتار و تلاش کنند تا هیجان ها که ممکن است به یک درگیری و هرج و مرج تبدیل شود را کنترل کنند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه رسانه ها باید در خصوص حضور پرشور مردم در انتخابات و حفظ آرامش و امنیت انتخابات کار کنند، گفت: رسانه ها باید شاخص های یک نماینده خوب را برای مردم بیان کنند.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: رسانه ها مردم را به حصور باشکوه در راهپیمایی دعوت کنند، زیرا حضور باشکوه مردم باعث می شود دشمن خود را ببازد .

کد خبر 892163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha