برگزاری جشنواره عشایری و روستایی در جهرم

جشنواره عشایری و روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مدرسه شهید رجایی شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امروز (دوشنبه ۲۱ بهمن) همزمان با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره عشایری و روستایی همراه با جشنواره غذاهای سنتی و دست ساخته های دانش آموزان در مدرسه شهید رجایی محله کاظمیه شهرستان جهرم برگزار شد.

 

«عبدالله اسماعیلی» در حاشیه این جشنواره گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون شهیدانی است که از جان خود گذشتند تا مردم در آسایش به زندگی خود ادامه دهند.

 

رئیس شورای جهادی بسیج شهرستان جهرم با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره سردار رشید سپاه اسلام سپهبد «قاسم سلیمانی»، افزود: سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی پیوند خورده که خود مایه مباهات است.

 

وی با اشاره به اینکه راه و مسیر شهید سلیمانی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: پس از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی موشک باران پایگاه های رژیم جنایتکار آمریکا در منطقه توسط سپاه پاسداران، غرور شکسته شده ملت ایران را التیام بخشید.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن نیز گفت: ملت غیور ایران در یوم الله 22 بهمن به استعمارگران، منافقین و خیانتکاران داخلی نشان می دهند که راه سردار سلیمانی و مقاومت ادامه دارد.

 

 

کد خبر 892770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha