رویداد ملی «فهما» نشان داد برای موفقیت در کارهای قرآنی همت و برنامه‌ریزی لازم است

قره‌شیخلو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را از دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: رویداد ملی «فهما» به ما نشان داد که برای موفقیت در کارهای قرآنی و فرهنگی علاوه بر بودجه و البته مهم‌تر از آن، داشتن همت‌های بلند و برنامه‌ریزی لازم است.

«مهدی قره شیخلو» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگی و مسجدی است، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور توانسته به خوبی شبکه ای از کانون های فرهنگی هنری را در سراسر کشور ایجاد که همین موضوع از دستاوردهای انقلاب اسلامی به حساب می آید.

 

این عضو هیئت داوران بخش قرآن رویداد ملی «فهما» در ادامه با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جذب نسل جوان و شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی موفق بوده است، گفت: رویداد ملی فهما گامی است بلند از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در شناسایی استعدادهای قرآنی در سراسر کشور.

 

قره شیخ لو ادامه داد: رویداد ملی فهما به ما نشان داد که برای موفقیت در کارهای قرآنی و فرهنگی علاوه بر بودجه و البته مهم تر از آن، داشتن همت های بلند و برنامه ریزی لازم است که دوستان ما در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور دارای این ویژگی ها هستند.

 

وی تاکید کرد: رویداد ملی فهما باید از سوی دوستان ما در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تقویت شود و نکته مهم این است که حتما استعدادهای قرآنی شناسایی شده مورد حمایت جدی این ستاد قرار گیرند.

 

این عضو هیئت داوران بخش قرآن رویداد ملی فهما با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری راه یافته به مرحله نهایی این رویداد برنامه های خوبی اجرا کرده اند، خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که کانون های فرهنگی هنری که چنین برنامه های قابل توجهی اجرا می کنند، حتما شناسایی شده و حمایت های جدی از آنها در راستای توسعه فعالیت های قرآنی انجام گیرد.

 

 

 

کد خبر 895162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha