طرح ملی فهما، گامی در جهت معرفی فعالیتهای شاخص به کانون های مساجد است

حجت الاسلام سالاری با اشاره به معرفی کانون های الگو در طرح ملی فهما گفت: این طرح، گامی در جهت معرفی و ارائه الگوی فعالیت های شاخص به کانون های مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به همراه تعدادی از کارشناسان این ستاد از کانون فرهنگی هنری شاهدیه یزد بازدید کردند.

حجت الاسلام میرجلیلی مسئول کانون فرهنگی هنری شاهدیه در این دیدار گفت: این کانون، فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی را دنبال می کند و سعی کرده ایم تا جذب حداکثری را داشته باشیم.

وی افزود: مسجد به عنوان پایگاهی برای فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی است و ما امیدواریم بتوانیم با جذاب کردن برنامه ها در جهت پرشورتر کردن حضور مردم در مساجد گام برداریم.

حجت الاسلام سالاری در این دیدار گفت: طرح ملی فهما به عنوان طرح های مهم و اثرگذار در جهت معرفی مساجد در سطح کشور است و استان یزد نیز به خوبی توانسته از این فرصت استفاده کند.

وی افزود: اگرچه ما در سطح استان و نقاط مختلف استان کانون فرهنگی هنری مساجد داریم اما امیدواریم بتوانیم با ثبت فعالیت ها در فهما و ارائه مساجد الگو در سطح استان، این فعالیت ها را ساماندهی کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در ادامه گفت: کانون فرهنگی شاهدیه به عنوان کانون های فعال در زمینه فعالیت های فرهنگی و ورزشی است که امیدواریم در دوره جدید فهما به عنوان کانون های رتبه اول کشور در این زمینه باشد.

کد خبر 898580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha