بیش از 22 هزار زن سرپرست خانوارتحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: تعداد 22 هزار و 691 خانوار دارای سرپرست زن در استان، تحت حمایت این نهاد هستند.

محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه تاکنون گام های موثری در حمایت از زنان تحت پوشش این نهاد برداشته است.


وی با اشاره به اجرای طرح بیمه زنان سرپرست خانوار زیر 50 سال توسط امداد، افزود: این طرح از طرح های خوب امداد در کمک و حمایت از زنانی است که بنا به دلایلی بدون همسرعهده دار سرپرستی خانواده هستند.


ولیئی با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حمایت از زنان تحت پوشش گفت: تعداد 18 هزار و 870 نفر زن به دلیل فوت همسر، 2 هزار و 641 نفر بدلیل طلاق، 346 نفر متارکه و یا مفقودی همسر، 144 نفر بدلیل داشتن بدسرپرست و 636 نفر بدلیل زندانی بودن سرپرست از حمایتهای امداد در استان بهره مند هستند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی تعداد نفرات با سرپرست زن که تحت حمایت امداد می باشند را 35 هزار و 470 نفر برشمرد و خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با هدف حمایت از نهاد خانواده و همکاری مردم خیر و نوع دوست استان همواره یاریگر خانواده های نیازمند در سراسر استان است.


پایان پیام/

کد خبر 89540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha