حضور مردم در انتخابات هیمنه دشمن را  درهم می شکند

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات هیمنه دشمن را درهم می شکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری» امروز پس از رای دادن خود در مسجد روضه محمدیه یزد گفت: هر چه پیش می‌رویم و هرچه استقامت و مقاومت انقلاب و پیشرفت کشور ما بیشتر می‌شود، ملت و کشور ما بیشتر به دنبال حفظ عزت و استقلال است.

وی افزود: ملت ما دیگر دوست ندارد جیره خوار و فرمانبر آمریکا و انگلیس باشد و می‌خواهد بنده خدا باشد و در صراط مستقیم حرکت کند.

ناصری ادامه داد: ملت ما همواره صبورانه در این مسیر قدم برداشته و دشمنان نیز دائم فشار خود را افزایش داده‌اند زیرا آنها نمی‌خواهند کشور ما رشد کند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: دشمنان ما دیده و دریافته‌اند از زمانی که از زیر یوغ آنها رها شده‌ایم، به رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها و زورگویی‌ها و دشمنی‌ها، باز هم پیشرفت و مقاومت کرده‌ایم و هر چه پیش می‌رویم، کار قوی‌تر می‌شود و این مقاومت‌ها نتیجه می‌دهد و اکنون دیگر دشمن باید بترسد چون ما در صراط مستقیم حرکت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ما حرکت کرده‌اند و در همه صحنه‌ها بوده‌اند و امروز هم در انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت و این حرکت خود را ادامه خواهند داد تا هیمنه دشمن به طور کامل شکسته شود.

 

 

کد خبر 896654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha