نماینده مردم اردکان اعم از موافقان و مخالفان بوده و وظیفه خدمت‌رسانی به همه آنان بر دوش تان خواهد بود

حجت‌الاسلام شاکر در پیام تبریک به منتخب مردم اردکان در انتخابات مجلس یازدهم، گفت: شما نماینده همه مردم شهرستان اردکان اعم از موافقان و مخالفان بوده و وظیفه خدمت‌رسانی به همه آنان بر دوش تان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم در انتخابات، انتخاب محمدرضا دشتی اردکانی به‌عنوان نماینده مردم در مجلس یازدهم را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حاج محمدرضا دشتی اردکانی

نماینده منتخب مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیات؛

انتخاب و جلب اعتماد مردم شریف و ولایتمدار اردکان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را، به جنابعالی تبریک عرض نموده، با دعا به درگاه خداوند متعال برایتان توفیق خدمت خالصانه و مجدانه به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی طلب می‌نمایم.

بی‌تردید پیروزِ اصلیِ حماسه‌ی دوم اسفندماه مردم هستند؛ چراکه بدون حضور آنان حماسه‌ای خلق نشده و نخواهد شد. مردم عزیز و نجیبی که با همه گلایه‌ها و فشارها، با دغدغه عمل به تکلیف شرعی، غیرتمندانه به ندای رهبر حکیم و دلسوز انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای “مدظله‌العالی” لبیک گفتند و با حضور تأثیرگذار خود دست رد بر سینه بیگانگان و فضولان زدند و این نعمتی است که سپاس بی‌کران می‌طلبد.

جناب آقای دشتی!

جنابعالی کمابیش با مشکلات و دغدغه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مردم آشنا هستید و شاید با پیش آمدن فضای انتخابات، مشکلات هر چه بیشتر به شما منتقل‌شده باشد. اکنون شما نماینده همه مردم اردکان اعم از موافقان و مخالفان بوده و وظیفه خدمت‌رسانی به همه آنان بر دوش تان خواهد بود که امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و به پشتوانه رأی مردم و با همکاری و همیاری دیگر مسئولان محترم، بتوانید قدم‌های بزرگی در رفع نگرانی‌ها و مشکلات بردارید.

دور از انصاف است اگر از زحمات نماینده پرتلاش و باسابقه اردکان در پنج دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر محمدرضا تابش یاد و قدردانی نشود. به سهم خود از خدمات بسیار دوره مسئولیت ایشان تشکر و برایشان آرزوی سلامت و موفقیت در هر عرصه خدمت دارم.

همچنین بر خود لازم می‌دانم از همه اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و از همه کاندیداهای محترم و جوانان عزیزی که با حضور خود زمینه رقابت، و شورونشاط انتخاباتی را فراهم نمودند، همچنین از اصحاب خبر و رسانه و به‌خصوص از دست‌اندرکاران و زحمت کشان عرصه انتخابات اعم از نیروهای انتظامی و امنیتی، نظارتی و اجرایی تشکر و قدردانی کنم و همگان را به وحدت، بردباری و مهربانی، و دوری جستن از ایجاد فضای اختلاف و التهاب سفارش نمایم.

شکست و پیروزی و اقبال و ادبار مردم، از آزمون‌های زندگی همه به‌ویژه برخی مسئولان است که برای سرفرازی در این آزمون باید دعا و تضرع نمود و اساساً شخصیت و ظرفیت افراد در این مواقع بیش‌تر شناخته و آشکار می‌شود.

در پایان با گرامی داشت یاد و نام امام راحل عظیم‌الشأن (رحمه الله علیه) و شهیدان عالی‌مقام به‌ویژه شهداء و علمای بزرگ شهرمان، آینده‌ای هرچه‌بهتر برای اردکان و مردم نجیب، دوست‌داشتنی و ولایی آن مسئلت می‌نمایم.

سید اسماعیل شاکر

امام‌جمعه اردکان

کد خبر 898868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha