حضور امام جمعه اردکان در کارگاه مربیان و رونمایی از محراب مسجد امام حسن عسکری (ع)

حجت‌الاسلام شاکر در کارگاه آموزشی مربیان و مراسم رونمایی از محراب مسجد حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام) شهرستان اردکان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ کارگاه آموزشی توانمندسازی جمعی از مربیان شهرستان اردکان با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر برگزار شد.

امام جمعه اردکان در مراسم رونمایی از محراب مسجد حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام) مجموعه مسکن مهر نیز حاضر شد. در این برنامه که جمعی از سایر مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند از بانی و خیر نیک اندیش اردکانی، حاج حسن هاتفی تقدیر، تجلیل و تشکر به عمل آمد.

همچنین جلسه اساتید حوزه علمیه اردکان با استاد آیت الله ابوالقاسم علیدوست، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محل دفتر امام جمعه با حضور حجت‌الاسلام شاکر برگزار شد.

حضور در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در مسجد حضرت امام هادی (علیه السلام) اردکان، اولین کارگاه آموزشی بنیاد صیانت از نهاد خانواده این شهرستان با موضوع خانواده موفق با حضور 25 زوج جوان اردکانی، حضور در دبیرستان دخترانه حضرت مریم (سلام الله علیها) و پاسخ به سوالات دانش آموزان همراه با تجلیل از دانش آموزان برتر این آموزشگاه و سخنرانی در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی و شهدای مقاومت در مسجد چهارده معصوم (علیهم السلام) شهیدیه میبد از دیگر برنامه های امام جمعه اردکان بود.

کد خبر 899196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha