نشست مشترک مسئولان اردکان جهت بررسی مسائل اولویت دار

نشست بررسی مسائل اولویت دار شهرستان اردکان با حضور ائمه جمعه بخش‌ها، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و جمعی از سایر مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ به دعوت نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و با حضور ائمه جمعه اردکان، احمدآباد، عقدا، فرماندار، شهردار، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس شورای اسلامی شهرستان و مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو؛ مسائل و نیازهای شهرستان اردکان در بخش‌های مختلف موردبحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

«محمدرضا تابش» در این نشست با تأکید بر قَدر دانستن فرصت خدمت به مردم گفت: از همه ظرفیت‌های قانونی، خَیّری، بخش خصوصی و صنایع برای رشد و بالندگی بیش از پیش اردکان استفاده می‌شود و امیدواریم همه مدیران شهرستان نیز با همدلی، واقع‌نگری و خردورزی در جهت برآورده ساختن خواست‌های آحاد مردم گام‌های مؤثری بردارند.

تخصیص اعتبار و کمک به شهرداری اردکان، تأمین اعتبار برای اجرای چندین پروژه در بخش‌های مرکزی، خرانق و عقدا، ساخت چند باب مدرسه و یک باب خوابگاه دانشجویی، تخصیص اعتبار و هزینه کرد آن توسط مسئولان شهرستان در امور فرهنگی و مذهبی، کمک به مصلاهای عقدا و احمدآباد، موضوع مسکن جوانان و... ازجمله مسائل مطرح‌شده در این جلسه بود.

گفتنی است که نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی پیش از این نیز از روند برگزاری مسابقات علمیِ دانش‌آموزی تورنی تیم ریاضیات در آموزشگاه قیام این شهرستان که باهدف تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به مطالعه و آموزش غیرمستقیم مفاهیم ریاضی، تقویت روحیه نشاط، همکاری و تعاون بین دانش‌آموزان و ایجاد چالش برای توسعه دانش ریاضی برگزار می‌شود از نزدیک بازدید و دیدن به عمل آورد.

کد خبر 873895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha