«منطقه پرواز ممنوع» در شکوفایی استعداد دانش آموزان تأثیر دارد

حجت‌الاسلام شاکر بیان کرد: تماشای فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در شکوفایی استعداد دانش آموزان تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» با نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد باروت نژاد که مورد استقبال فراوان و گسترده آحاد و اقشار مختلف مردم به ویژه مخاطبین نوجوان واقع‌شده است در دو سینمای فعال شهرستان اردکان نیز در حال اکران است.

«حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر» در گفت‌وگویی در این رابطه، گفت: مهم‌ترین عامل در موفقیت فردی و اجتماعی، داشتن روحیه خودباوری است. اگر ملتی به این باور و اعتقاد دست پیدا کرد؛ عزت و سعادتش تضمین‌شده است.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع، احساس خودباوری را هنرمندانه به نوجوانان و جوانان که آینده‌سازان کشورمان هستند منتقل می‌کند. بزرگ‌ترها هم با دیدن این فیلم به وظیفه اعتماد به نسل نو آشنا و جرئت و جسارت میدان دادن می‌یابند.

امام جمعه اردکان در پایان تصریح کرد: تماشای این فیلم سینمایی در شکوفایی استعداد دانش آموزان نیز تأثیر بسزایی دارد و به معلمان و مربیان دلسوز سفارش می‌کنم مشاهده این فیلم را از برنامه‌های جنبی مدارس قرار دهند.

گفتنی است که «منطقه پرواز ممنوع» فیلمی ماجراجویانه و روایتگر جذاب داستان سه نوجوان ایرانی است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی‌شان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

کد خبر 873896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha