تسلیت مسئولین اردکان در پی درگذشت استاد قرآنی

امام جمعه، منتخب مردم اردکان در مجلس یازدهم و موسسه صادقیه اردکان درگذشت معلم پیشکسوت و استاد قرآنی این شهرستان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در پی فوت فرهنگی باسابقه، معلم پیشکسوت و استاد قرآنی، جمعی از مسئولین اردکان درگذشت «غلامرضا معصومی» را تسلیت گفتند.

امام جمعه اردکان در پیامی با اشاره به اینکه انس، تعلیم و تعلم قرآن از برترین سرمایه‌های معنوی دنیا و آخرت هر انسانی است که مرحوم استاد معصومی اکنون این سرمایه را به همراه دارد، یادآور شد: آن مرحوم علاوه بر خدمت در کسوت مدیر و معلمی سالیان زیادی به جامعه قرآنی شهرستان با تعهد و شوق خدمت کرد و با صوت دل‌نشین خود در مساجد و محافل قرآنی دل‌های مشتاق را به کلام الهی مجذوب کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر تصریح کرد: فقدان این قاری و استاد قرآن، خسارتی به جامعه قرآنی شهرستان است که دعا می‌کنیم باهمت و تلاش شاگردان و دوستانش جبران شود.

نماینده منتخب مردم شهرستان اردکان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی تاکید کرد: مرحوم معصومی، برادر با اخلاصی بود که سالیان عمر خویش را در مسیر تربیت نسل جدید، خدمت به قرآن کریم و ترویج کلام اسلامی مصروف داشت.

وی ادامه داد: اکنون که مرحوم غلامرضا معصومی، میهمان بارگاه نورانی قرآن می‌باشد؛ امیدوارم مصداق بارز کلام بلند پیامبراکرم(صلوات ا... علیه و آله ) به امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) باشد که فرمود: یا عَلِی! تَعَلَّمَ الْقُرآنَ وَ عَلَّمْهُ الناسَ ! فَاِنْ مِتَّ حَجَّتِ الْمَلا ئِکَهُ اِلی قَبْرِکَ کَما تَحُجُّ النّاسُ اِلی بَیْتِ اللهِ الْعَتیقِ!

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت امام صادق (علیه السلام) شهرستان اردکان (صادقیه) نیز طی صدور پیامی، فقدان و درگذشت استاد با اخلاق، پیشکسوت قرآنی و فرهنگی دلسوز، زنده یاد حاج غلامرضا معصومی را تسلیت گفت.

کد خبر 905166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha