فراز و نشیب ها، ما را ملتی مقاوم و خستگی ناپذیر ساخته است/ تجلیل از زحمات مجموعه بهداشتی و درمانی

دشتی در پیامی، تاکید کرد: فراز و نشیب هایی که دیده ایم؛ ما را ملتی مقاوم و خستگی ناپذیر ساخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمد رضا دشتی اردکانی» با صدور پیامی خطاب به مردم شهرستان اردکان، فرا رسیدن نوروز و سال جدید را تبریک و تهنیت گفت.

وی در این پیام ابزار کرد: سال جدید که مطلع آن مزین به نام و یاد باب الحوائج، حضرت موسی ابن جعفر (علیه السلام) است را گرامی می دارم و فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار جان بخش طبیعت که امسال معطر به بعثت فرخنده سید کائنات، حضرت محمد مصطفی صلوات ا... علیه و اله اجمعین می باشد به محضر شما همشهریان عزیزم شاد باش عرض می کنم و بهروزی و شادکامی تمامی شما را از خداوند منان خواهانم.

منتخب مردم شهرستان اردکان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سال ۹۸ را در حالی پشت سر گذاشتیم که ملت بزرگ ما با امتحانات و مصائب جانگدازی دست و پنجه نرم کرد، ادامه داد: مسائل و حوادثی چون وقوع سیل و زمین لرزه های متعدد، آلودگی هوا، تروریسم اقتصادی و تحریم های فزاینده و ناجوانمردانه، شهادت مظلومانه سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی، حادثه هواپیمای اوکراینی و اخیرا شیوع بیماری و ویروس منحوس کرونا که در شرایط خاص تحریم های غیر انسانی مشکلات ما را مضاعف نموده است.

وی افزود: نکته ای که همگان بر آن اذعان داریم؛ فراز و نشیب هایی که دیده ایم ما را ملتی مقاوم و خستگی ناپذیر ساخته که امیدوارم با دعای خیر مومنان، دلسوختگان و جوانان، رعایت دستورات بهداشتی و تلاش و همت همه مسئولان و مدافعان خستگی ناپذیر سلامت، شکست کرونا را به زودی جشن بگیریم.

دشتی اضافه کرد: به نمایندگی از همه مردم خوب، قدردان و فهیم شهرستان اردکان به ویژه بیماران و خانواده های ایشان در برابر تلاش، خلوص و خستگی ناپذیری مجموعه شریف بهداشتی و درمانی به ویژه پزشکان، پرستاران، کادر خدماتی بیمارستان ها و همه مسئولین و گروه های جهادی که در دفع بلای کرونا از جان شریف خود مایه گذاشتند سرِ تعظیم فرود می آورم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم به یُمن الطاف الهی و دعا و توجهات حضرت بقیه الاعظم روحی فداه، سرزمین مقدّس اسلامی و شهرمان از گزندِ دشمنان و سوانحِ ایّام مصون و محفوظ بماند و در این سال جدید با همدلی و همراهی شما همشهریان فرهیخته و گرانقدر که در اسفند سال گذشته با همه سختی ها برای بهبود اوضاع گام برداشتید بیش از گذشته برای آبادانی شهرمان بر مدار ایمان، اخلاق و دانش از جان مایه گذاشته و اردکانی درخور شان مردم این دیار ادب پرور بسازیم.

کد خبر 907138

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha