بازدید دبیر ستاد مردمی مبارزه با کرونا اردکان از گروه مهرپوش

حجت‌الاسلام حیدریان از گروه صنعتی مهرپوش شهرستان اردکان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین حیدریان» از نزدیک از گروه صنعتی مهرپوش که در مقطع فعلی به تامین اقلام مورد نیاز کادر درمانی در شهرستان اردکان می پردازد، بازدید و دیدن به عمل آورد.

وی در این برنامه ضمن تشکر، تجلیل و قدردانی از زحمات و تلاش های مثال زدنی مدیریت، دست اندرکاران و پرسنل گروه صنعتی مهرپوش ابزار امیدواری کرد تعامل خوبی در بین ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان و این مجموعه صنعتی در جهت تولید و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان و کادر درمانی شکل گیرد.

گروه صنعتی مهرپوش اردکان که یکی از تولیدکنندگان تجهيزات ايمني، لباس كار صنايع و كارخانجات و فرم مدارس محسوب می شود در ایام فعلی در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه به تولید و تأمین اقلام مورد نیاز کادر و پرسنل درمانی و پزشکی در این شهرستان پرداخته است.

یادآور می شود که به ابتکار جمعی از دغدغه مندان با مشارکت گسترده و خودجوش گروه های مختلف مردم اردکان و با هماهنگی و نظارت مرکز بهداشت شهرستان، ستاد مردمی مبارزه با کرونا اقدام به فعالیت هایی برای مقابله با شیوع کروناویروس در شهرستان اردکان کرده است و این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.

کد خبر 910336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha