ضدعفونی اماکن عمومی در اردکان+تصاویر

در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ ضدعفونی معابر، مناطق و اماکن اردکان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ به همت یگان پدافند جنگ نوین تیپ الغدیر و با همکاری شهرداری اردکان و بسیجیان گردان حضرت امام حسین (علیه السلام)؛ معابر، اماکن عمومی، محلات و مناطق این شهر از جمله خیابان‌های مرحوم حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه)، حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای، خیابان شهید قانعی، باغ ملی، میدان ۱۵ خرداد، محله مزرعه سیف، گلزار شهداء و دیگر معابر ضدعفونی و گندزدایی شد. این برنامه هم چنان ادامه خواهد داشت.

معابر شهر احمدآباد از توابع شهرستان اردکان نیز مورد گندزدایی و ضدعفونی برای مقابله با شیوع کروناویروس قرار گرفت.

همچنین گروه های جهادی و مردمی با همکاری ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان اقدام به ضدعفونی کردن معابر می پردازند.

نماینده منتخب مردم شهرستان اردکان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از اقدامات میکروب زدایی توسط این گروه ها در محلات و مناطق شهری اردکان از نزدیک بازدید و دیدن به عمل آوردند.

لازم به ذکر است که در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به تولیدکنندگان محصولات کنجدی در شهرستان اردکان اعلام شده است فعّالیّت کلّیّه واحدهای تولیدی محصولات کنجدی اعمّ از صنعتی و صنفی تا اطّلاع ثانوی ممنوع است. بدیهی است با متخلّفان از این اطّلاعیه برخورد جدّی خواهد شد.

کد خبر 905659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha