پلمب واحدهای متخلف در اردکان

برخی از واحدهای متخلف به دلیل بی توجهی به هشدارهای ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اردکان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در پی فعالیت گشت مشترک پیش‌گیری و مبارزه با کرونا در اردکان، ۵ واحد از اصناف غیرضروری که بر خلاف مصوبه شورای تأمین این شهرستان اقدام به فعالیت کرده ‌بودند؛ پلمب شدند.

این واحدها شامل یک کارگاه فروش حلوا ارده، یک مرکز فروش محصولات فرهنگی و هنری و ۳ فروشگاه عرضه پوشاک هستند. همچنین ۵۵ واحد عرضه کالاهای ضروری تذکرات بهداشتی دریافت کردند.

پیش از این نیز در پی فعالیت گشت مشترک پیش‌گیری و مبارزه با کرونا در شهرستان اردکان، ۶ واحد از اصناف غیرضروری که بر خلاف مصوبه شورای تأمین شهرستان، اقدام به فعالیت کرده‌بودند شامل ۳ مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری، یک آرایشگاه، یک قهوه‌فروشی و یک فروشگاه عرضه پوشاک پلمب شده بودند و ۳۰ واحد عرضه کالاهای ضروری نیز تذکرات بهداشتی دریافت کرده بودند.

برخورد با متخلفان از این مصوبه با جدیت ادامه خواهد یافت و مردم می‌توانند گزارش فعالیت اصناف غیرضروری را به شماره ۰۹۱۳۲۵۴۹۰۱۴ (روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان) پیامک کنند.

لازم به ذکر است که در اولین روزهای فعالیت گشت‌های ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اردکان نیز در نتیجه بررسی گزارشات واصله مردمی، ۵ واحد متخلف شامل ۳ موبایل فروشی، ۱ فروشگاه پوشاک و ۱ واحد کبابی که پیش از این اخطار دریافت کرده بودند به ‌دلیل بی‌توجهی به هشدارها پلمب شده بودند.

کد خبر 905164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha