اردکانی ها در قالب ستاد مردمی به مبارزه با کرونا رفتند+تصاویر

ستاد مردمی مبارزه با کرونا با مشارکت خودجوش آحاد و اقشار مختلف مردم در جهت اجرای طرح های مقابله با شیوع این ویروس در شهرستان اردکان تشکیل و آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ به ابتکار جمعی از دغدغه مندان و با مشارکت گسترده و خودجوش گروه های مختلف مردم اردکان و با هماهنگی و نظارت مرکز بهداشت شهرستان، ستاد مردمی مبارزه با کرونا اقدام به فعالیت هایی برای مقابله با شیوع کروناویروس در شهرستان اردکان کرد.

در روزهای آغازین فعالیت قابل توجه این ستاد مردمی همراه با رعایت نکات لازم بهداشتی؛ اقلام ضروری بهداشتی شامل ژل ضدعفونی‌کننده دست، ماسک پارچه‌ای با قابلیت شست و شو و محلول ضدعفونی‌کننده دست و سطوح بین گروه های مردمی در پایگاه های مستقر اعلام شده توزیع شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

امام ‌جمعه اردکان پس از آغاز به کار ستاد مردمی مبارزه با کرونا در جمع فعالین این ستاد حاضر شده و ضمن اطلاع از روند فعالیت از زحمات آنان تشکر و تجلیل کرد.

حجت الاسلام شاکر برای بانیان، دست اندرکاران، فعالان و مشارکت کنندگان در این امر نیک، آرزوی پاداش خیر کرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردکان نیز با حضور در ستاد مردمی مبارزه با کرونا ضمن قدردانی از کار جهادی این ستاد بر رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی توسط عموم مردم تأکید کرد.

این ستاد در ادامه فعالیت های خود نیز تعداد زیادی ماسک مورد نیاز را به ‌صورت رایگان بین اقشار آسیب پذیر، روستائیان، بخش های اردکان، ادارات و مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان توزیع کرد.

بنا بر اعلام ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان خیرین و همشهریان اردکانی می‌توانند جهت مشارکت در این امر خیر کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب 0108865979004 نزد بانک ملی و یا شماره کارت 6037997381125062 واریز کنند.

لازم به ذکر است که از نکات قابل توجه؛ حضور و مشارکت مثال زدنی جوانان خوش آتیه شهرستان اردکان در فرآیند بسته بندی اقلام بهداشتی، توزیع و سایر فعالیت های ستاد مردمی مبارزه با کرونا اردکان است.

کد خبر 904156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha