با همیاری مسئولین و همکاری مردم بر کرونا فائق می آییم

شهابی زاد ابراز کرد: با همیاری مسئولین و همکاری اقشار مردم بر ویروس کرونا فائق خواهیم آمد.

«بهروز شهابی زاد» در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد با بیان اینکه امروز مشکل شیوع ویروس کرونا؛ کشورمان و استان یزد را درگیر کرده است گفت: جلسات متداول و مختلفی برای اتخاذ سیاست های پیشگیرانه و لازم در این زمینه در محل فرمانداری اردکان تشکیل شد.

وی افزود: به منظور اتخاذ تصمیمات مناسب در جهت جلوگیری از شیوع این ویروس در جامعه، نشست مشترک شورای تأمین و کمیته پیش‌گیری و مبارزه با ویروس کرونای شهرستان اردکان برگزار شد و با توجه به نظرات متخصصین امر مبنی بر لزوم جلوگیری از تجمعات و رعایت نکات بهداشتی مربوطه مصوب شد که تعطیلی فروشگاه‌های بزرگ، عدم برگزاری تجمعات و نماز جماعت در مساجد به مدت یک هفته صورت پذیرد.

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان اردکان به ابلاغ این موارد به نیروی خدوم انتظامی و اصناف اشاره و اذعان کرد: در صورت تخطی از این مصوبات، با خاطیان و متخلفین برخورد جدی صورت خواهد گرفت و حتی در صورت لزوم، واحد خطاکار پلمپ خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه مردم، دغدغه ما مسئولین نیز است اظهار داشت: در مورد وضعیت فعالیت کارخانجات، ما نکاتی را از طرف شهرستان اردکان به مسئولان استانی منتقل کرده ایم و تصمیم لازم در این رابطه باید در سطح استان اتخاذ و برای اجراء، ابلاغ شود.

عالی ترین مقام اجرایی اردکان با اشاره به استقرار ایستگاه های پایش سلامتی و تب سنجی در مبادی ورودی این شهرستان یادآور شد: برنامه ریزی در مورد برپایی نقاهت گاه افراد مبتلا به این ویروس را در دستور کار داریم و امیدواریم با همیاری مسئولین و همکاری آحاد و اقشار مختلف مردم بر این مشکل فائق می آییم.

وی در پایان ضمن آرزوی صحت، سلامتی و تندرستی کامل برای همگان بیان کرد: باید در کنار هم این بحران را پشت سر بگذاریم و بدون شک همیاری مردم در این مساله نیز لازم و ضروری است.

کد خبر 903358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha