اجرای طرح کروکتاب در اردکان

به همت پاتوق کتاب اردکان، طرح کروکتاب در ایام مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در روزهای بسیج عمومی و همگانی در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، طرحی تحت عنوان «کروکتاب» به همت پاتوق کتاب اردکان همراه با ارائه تخفیف های 20 تا 50 درصدی در این شهرستان برگزار می شود.

در این برنامه؛ علاقه مندان و کتاب خوانان اردکانی می توانند کتاب های مورد نظر خود را با تخفیف های ارائه شده سفارش داده و آنرا درب منزل تحویل بگیرند.

پاتوق کتاب شهرستان اردکان اعلام کرده است که به ازای هر 50 هزار تومان خرید؛ دو عدد ماسک نیز از سوی این مجموعه به سفارش دهنده هدیه داده خواهد شد.

این طرح که با رعایت کامل توصیه های بهداشتی اجراء می شود در جهت جلوگیری از تردد غیر ضروری شهروندان اردکانی و ماندن در منازل برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه است.

بخشی از بسته تخفیفی اول طرح کروکتاب در اردکان شامل کتاب های «مار و پله، سرباز کوچک امام، یادت باشه، آب هرگز نمی میرد، راز یک فریب، حیفا، چگونه یک نماز خوب بخوانیم، من زنده ام، جام جهانی در جوادیه، گردان قاطرچی ها، خداشناسی قرآنیِ کودکان، نه آبی نه خاکی، خاطرات سفیر، کمی دیرتر، محمد مثل گل بود و گلستان یازدهم» است.

«آن سوی مرگ، ناقوس ها به صدا در می آیند، تولد در لس آنجلس، فرشته ها هم عاشق می شوند، آقای سلیمان می شود من بخوابم، علی از زبان علی، دلتنگ نباش، چغک، قدرت شکوه زن، مستوری، انسان 250 ساله، پرورش نخبگان معنوی در مساجد، نخل سوخته و می خواهم دوباره عاشق شوم» نیز بخش دیگری از کتاب های بسته تخفیفی اول این طرح می باشند که شامل تخفیف هایی 20 تا 50 درصدی هستند.

علاقه مندان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 09133507995 کتاب های مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند.

لازم به ذکر است که پاتوق کتاب شهرستان اردکان دارای کانال های فعال در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی اعم از سروش، بله و ایتا به آدرس @patogh_ketab_ardakan می باشد.

کد خبر 903760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha