بازدید فرماندار اردکان از خط تولید ماسک

شهابی زاد از خط تولید ماسک در شرکت آداک دوخت شهرستان اردکان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ فرماندار اردکان از خط تولید ماسک پارچه ای در شرکت آداک دوخت این شهرستان از نزدیک بازدید و دیدن به عمل آورد.

وی در این برنامه در جریان اقدامات و کوشش های شرکت آداک دوخت برای تولید ماسک به عنوان یکی از اقلام ضروری بهداشتی در شرایط پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

در این بازدید که دست اندرکاران شرکت آداک دوخت نیز حضور داشتند؛ فرماندار و رئیس شورای سلامت شهرستان اردکان از زحمات ستودنی کارکنان و تلاشگران این واحد تولیدی تقدیر، تجلیل و تشکر کرد.  

بهروز شهابی‌زاد در ادامه؛ تلاش کارکنان شرکت آداک دوخت شهرستان اردکان در شرایط کنونی را جهاد برای نجات جان انسان‌ها و معامله با خداوند متعال دانست و گفت: این اقدام در نزد خداوند مأجور است و ارزش زیادی دارد.

یادآور می شود که یکی دیگر از فعالیت های موثر برای آگاه سازی بیش از پیش مردم شهرستان اردکان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، انتشار اخیر طرح هایی مبنی بر لزوم و ضرورت ماندن در خانه برای شکست کروناویروس؛ بهداشت فردی، ضامن سلامت جامعه و... در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که مورد استقبال کاربران و مخاطبان اردکانی قرار گرفت.

کد خبر 904522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha