قدردانی فرماندار اردکان از کارگاه تولید ماسک در عقدا

شهابی زاد از ایستگاه های غربالگری و کنترل تردد در اردکان و عقدا بازدید و از کارگاه تولید ماسک در شهر عقدا دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «بهروز شهابی زاد» از ایستگاه های غربالگری کرونا، تب سنجی و کنترل تردد مستقر در پلیس راه اردکان و ورودی شهر عقدا از توابع شهرستان اردکان بازدید و دیدن کرد.

وی در این بازدید از نزدیک از تلاش و کوشش های عوامل کنترل عبور و مرور و غربالگری در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

فرماندار و نماینده عالی دولت دوازدهم در اردکان در این رابطه، گفت: با توجه به ابلاغ هیات دولت در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از سفر‌های غیرضروری در اردکان در ورودی‌های این شهرستان از جمله عقدا و رباط پشت بادام، ایستگاه هایی فعال شد که با کمک نیروی انتظامی، بسیج، شبکه بهداشت و نماینده فرمانداری؛ فرآیند غربالگری انجام می شود.

وی همچنین از یک کارگاه تولید ماسک در بخش عقدا که به تولید و توزیع ماسک جهت مقابله با کروناویروس در این بخش می پردازد؛ بازدید و از زحمات دست اندرکاران این مجموعه فعال تشکر و قدردانی کرد.

در این برنامه که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان و بخشدار عقدای اردکان نیز حضور داشتند بر ضرورت رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی توسط عموم مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تأکید شد.

یادآور می شود که در شرایط حسّاس فعلی که کوچک‌ترین خطای فردی و اجتماعی ناشی از سهل‌انگاری در مقابله با کرونا جبران‌پذیر نخواهد بود و خطرات جانی برای عموم به همراه خواهد داشت از مردم شهرستان اردکان خواسته شده است همچنان در خانه‌ها بمانند.

کد خبر 911170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha