کلیه ورودی‌های فرعی و اصلی اردکان مسدود است

شهابی زاد اذعان کرد: تمام ورودی های فرعی و اصلی شهرستان اردکان مسدود است.

«بهروز شهابی زاد» در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد ضمن اعلام این خبر، افزود: بخشداران و شهرداران، مسئول نظارت بر ترددها در روستاها و شهرها هستند.

وی با بیان اینکه تمام مسیرها به پلیس‌راه منتهی می‌شود و در آن‌جا، مسافران غیربومی بازگشت داده می‌شوند اظهار داشت: از همکاری مدیران صنایع در اطمینان ‌بخشی به کارگرانی که از شهرستان خارج شده و امکان بازگشت ندارند قدردانی و تشکر می‌کنیم.

فرماندار و عالی ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان با تاکید بر اینکه در مسئله سلامت عمومی جامعه، تعارفات و اغماضات معنایی ندارد یادآور شد: شهرداری‌ها و بخشداری‌ها با بسیج همه امکانات دولتی و مردمی، ورود به شهرها و روستاها را کنترل کنند.

وی در پایان از همکاری مردم شهرستان اردکان در رعایت نکات بهداشتی به ‌ویژه کاهش ترددها صمیمانه سپاس‌گزاری و تجلیل می‌کنیم و امیدواریم که این روند هم چنان ادامه یابد.

لازم به ذکر است که بر اساس مصوبه استانی و با دستور فرماندار اردکان برای مسدودسازی کلیه ورودی‌های شهرستان؛ خوشبختانه با تلاش شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و... تمام مسیرها مسدود شده‌اند اما متأسفانه مشاهده شده که تعدادی از شهروندان بدون توجه به مسئولیت‌شان در کنترل شیوع این بیماری اقدام به تخریب راه‌بندها و تردد به روستاها کرده اند که در این زمینه ضمن توصیه مجدد به رعایت محدودیت‌های وضع‌شده ترافیکی، اخطار داده شده است با حضور عوامل کنترل تردد در صورت مشاهده این رفتار، وسیله نقلیه متخلفان از این دستور، با دستور قضایی توقیف و تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۳۹۹ رفع توقیف نخواهد شد.

کد خبر 908981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha