اجرای تدابیر مقابله با کرونا در گلزار شهدای اردکان

به همت شهرداری اردکان، تدابیر خاصی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در گلزار شهدای این شهر اجراء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ به‌ منظور حفظ سلامت شهروندان اردکانی، تدابیر ویژه‌ای در گلزارهای شهداء اردکان به اجراء در آمده است و انتظار می‌رود مردم نیز نسبت به این قوانین خود را ملزم بدانند.

شهرداری اردکان از آحاد و اقشار مختلف مردم خواسته است تا حد امکان از حضور در گلزار شهداء و مطلقاً از هرگونه تجمع در مکان‌های عمومی خودداری کنند و از ورود هرگونه وسایل پذیرایی و پخش و توزیع خیرات و نذورات پرهیز کنند.

عدم رعایت این موارد با توجه به شرایط فعلی کشورمان و استان یزد و شیوع ویروس کرونا می تواند برای سلامتی هم وطنان مخاطره آمیز باشد و موجب گسترش این ویروس در سطح جامعه شود.

همچنین در صورت مشاهده هرگونه بی‌توجهی به مصوبه شورای پیشگیری و مبارزه با کرونا مبنی بر اقدامات لازم‌الاجراء برای میوه‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های تهیّه مواد غذایی نسبت به نصب پیشخوان در ورودی مغازه‌ها و بسته‌بندی کالا بدون دخالت خریداران، جلوگیری از حضور خریداران و ضدعفونی کارت بانکی آن‌ها و در پیاده‌رو نگذاشتن اجناس، واحد نظارت و جلوگیری از تخلّفات شهری و ساختمانی شهرداری اردکان با همراهی دیگر نهاد‌های نظامی و انتظامی و به‌منظور کنترل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم با متخلّفین برخورد جدّی و آن واحد پلمب خواهد شد.

یکی دیگر از اقدامات شهرداری اردکان در زمینه مقابله با شیوع کروناویروس؛ تعطیلی خطوط واحد و پایانه مسافربری شهر تا اطلاع ثانوی به دستور شهردار اردکان بود.

گفتنی است که بر این اساس ضمن توصیه به لغو سفرهای غیرضروری و ماندن در خانه، شهروندان اردکانی که از گذشته بلیط سفر تهیه ‌کرده‌اند و یا نیاز به هرگونه سفر دارند می‌توانند با مدیران دفترهای مستقر در پایانه مسافربری تماس حاصل کنند و و یا جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32248575-035 تماس بگیرند.

کد خبر 905656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha