کمک صنایع برای مقابله با کرونا در اردکان

شهابی زاد از کمک های صنایع اردکان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «بهروز شهابی زاد» در گفت و گویی تلفنی با نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی که در جهت بررسی وضعیت مقابله با شیوع ویروس کرونا صورت گرفت اذعان کرد: صنایع تا به حال در حدود یک میلیارد تومان کمک برای مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته اند.

وی ضمن اشاره به بهره برداری و تجهیز نقاهت گاه بیماران کرونایی با کمک صنایع در شهرستان اردکان اضافه کرد: حدود ۴۰۰۰ بسته بهداشتی بین مردم با اولویت طبقات کمتر بهره مند توزیع شده است.

فرماندار و عالی ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان گفت: کمیته پشتیبانی ستاد بر رعایت موازین بهداشتی در واحدهای صنعتی نظارت دارد.

وی در پایان یادآور شد: تعطیلی اصناف و ارائه خدمات به مردم از طریق پِیک و همراهی شهروندان در رعایت فاصله گذاری اجتماعی موجب مهار نسبی این بیماری در شهرستان اردکان شده است.

لازم به ذکر است که محمد رضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تعدادی از پزشکان و پرستاران فعال در خط مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا به نمایندگی از کادر خدومِ بهداشت و درمان این شهرستان به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

کد خبر 910335

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha