ورودی استان از سمت رباط پشت بادام مسدود شد/ انسداد مسیرهای ورودی روستاهای خرانق اردکان

ورودی استان یزد از سمت روستای رباط پشت بادام و ورودی روستاهای بخش تاریخی خرانق شهرستان اردکان مسدود شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و در پی مکاتبه بخشدار خرانق شهرستان اردکان با پلیس راه یزد-طبس و پاسگاه روستای رباط پشت بادام؛ ورودی استان یزد از سمت روستای رباط پشت بادام از توابع خرانق اردکان مسدود شد و کلیه مسافرین به مبدا برگشت داده می شوند.

ورودی دهکده خرانق شهرستان اردکان که به زادگاه خورشید نیز معروف است مسدود شد و این روستا به هیچ عنوان پذیرای مسافرین و مراجعین نیست.

ورودی روستاهای تابعه بخش خرانق به عنوان بزرگترین بخش کشورمان از جمله روستاهای هامانه، توت، چاه متک، مزرعه میرها، حاجی آباد زرین، انجیرآوند، سنگرد، مزرعه آقا، ساغند و... نیز مسدود شدند.

علاوه بر توزیع اقلام لازم بهداشتی؛ عملیات ضدعفونی و گندزدایی محوطه ها و اماکن عمومی موجود در روستاهای این بخش نیز در جهت مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه همچنان ادامه دارد.

گفتنی است که جاوید عیدانی اصل، بخشدار خرانق از توابع شهرستان اردکان پیش از این با حضور در روستای حاجی آباد زرین ضمن تقدیر و تشکر از همکاری روستائیان؛ جدیدترین توصیه ها برای کنترل کروناویروس را ارائه کرد.

کد خبر 909607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha