بازدید امام جمعه اردکان از نقاهتگاه بیماران کرونایی

حجت‌الاسلام شاکر از نقاهت گاه بیماران کرونایی در شهرستان اردکان بازدید و دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر» با حضور در نقاهت گاه بیماران کرونایی در شهرستان اردکان ضمن عیادت از این بیماران برای شفای عاجل آنان دعا کرد.

امام جمعه اردکان در ادامه از کلیه دست اندرکاران و متولیان برپایی نقاهت گاه شهید همت در این شهرستان و مدافعان سلامت تشکر، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

پیش از این نیز جمعی از مسئولین از جمله جانشین سپاه الغدیر استان یزد، منتخب مردم اردکان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، مدیر مجتمع صنعتی چادرملو و... از این مجموعه بازدید کرده بودند.

با هدف مراقبت از بیماران بهبود یافته کرونایی پس از ترخیص از بیمارستان و قرنطینه آن‌ها تا بهبودی کامل، اولین نقاهتگاه بیماران کرونایی شهرستان اردکان با ظرفیت ۴۰ تخت و با محوریت فرمانداری و همکاری بیمارستان ضیایی، ناحیه مقاومت بسیج، شبکه بهداشت و درمان، آموزش‌وپرورش، شهرداری و اداره ورزش و جوانان تجهیز و آماده شده است.

بیماران ترخیص شده از بیمارستان که امکان سپری کردن دوره نقاهت در منزل برایشان فراهم نیست تا 14 روز در این مرکز قرنطینه بوده و خدمات مراقبت‌های پرستاری، دارویی، تغذیه‌ای و پیشگیری از انتقال بیماری به دیگران را دریافت می کنند.

کد خبر 910011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha