تسلیت مسئولین اردکان در پی درگذشت خیر پیشکسوت

جمعی از مسئولین اردکان، درگذشت فرهنگی و خیر پیشکسوت این شهرستان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در پی فوت فرهنگی پیشکسوت و خیر نیک اندیش، جمعی از مسئولین اردکان درگذشت «حاج اکبر قانع بر» را تسلیت گفتند.

امام جمعه اردکان در پیامی درگذشت این فرهنگیِ متدین و خیر نیک اندیش را تسلیت گفت و تصریح کرد: مرحوم قانع بر در مدت عمر نسبتا طولانی اش علاوه بر نقش آفرینی در برپایی مجالس اهل بیت (علیهم السلام)، باقیات الصالحات ارزشمندی از جمله ساخت دو مسجد باشکوه در اردکان و میبد، ساخت مدرسه، کمک به ساخت درمانگاه و حوزه علمیه در پرونده خود به یادگار گذاشت.

وی ادامه داد: عشق وافر به اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه حضرت امام رضا علیه آلاف التحیه والثنا، سحرخیزی و انس با قرآن و دعا از سرمایه های معنوی آن مرحوم بود که انشاءالله در سفر آخرت گره گشایش می باشد.

منتخب مردم شهرستان اردکان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز طی صدور پیامی ابراز کرد: همت و نظر بلند مرحوم اکبر قانع بر در عرصه خیری و ساخت مسجد، مدرسه، درمانگاه، حوزه علمیه و... فراموش نشدنی است و حقیقتاً سرمایه های معنویِ گرانقدر و ارزشمند آن مرحوم محسوب می‌شود.

محمد رضا دشتی اردکانی در پایان این پیام، افزود: ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده محترم قانع بر از خداوند تبارک و تعالی برای آن عزیز سفر کرده، علو درجات و حشر با اولیای الهی را مسالت می نمایم.

همچنین بخشدار خرانق از توابع شهرستان اردکان نیز در پیامی درگذشت مرحوم حاج اکبر قانع بر، خیر باسابقه را تسلیت گفت.

کد خبر 910324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha