مسئولین اردکان آغاز سال نو را تبریک گفتند

جمعی از مسئولین شهرستان اردکان طی صدور پیام هایی، آغاز سال ۱۳۹۹ را تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در پیامی، ابراز کرد: اميد داشتيم تا در طلوع آفتاب صبح عيد ميزبان خوبی برای مسافران و شهری زيبا برای شما شهروندان به ارمغان بياوريم و متاسفانه به جهت اتفاق ناخوشايند و نامبارک بيماری كرونا، تنها در تلاشيم تا با تمام امكانات تلفات اين بلای طبيعی را در شهر به حداقل برسانيم و شاهد از دست دادن شهروندان عزيز نباشيم.

وی افزود: به عنوان خادم انتخابی توسط مردم اردكان و به نيابت از اعضای محترم شورا، ضمن عرض تبريک خدمت همشهريان، تقاضا دارم تا نوروز امسال را در خانه بمانيد و قطع كننده زنجيره بيماری كرونا باشيد.

محمد جواد شاکر تصریح کرد: اميدوارم در سال جديد شاهد سلامت و عافيت همه عزيزانمان باشيم و اين بلای خانمان‌سوز هرچه زودتر رخت بر بندد و در ديار اردكان شاهد رشد و همه گيری اين بيماری نباشيم.

همچنین نماینده مردم شهرستان اردکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی کوتاه تاکید کرد: امید دارم شکیبایی ملت ما در حرمان‌های جانسوز سال ۹۸ به لطف و تقدیر حضرت دوست، با پاداشی نیکو به روزهای درخشان و تحولی شگرف فرجام یابد.

شهردار اردکان نیز در پیامی فرا رسیدن نوروز 99 را تبریک گفت و تاکید کرد: به سنت هرساله برای برگزاری جشنی باشکوه و میزبانی بزرگ در اردکان زیبا آماده شده بودیم اما به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شما مردم فهیم اردکان و مسافرین نوروزی افتخار این خدمت و میزبانی را پس از شکست کرونا موکول کرده‌ایم.

اباذر عفوری ادامه داد: لازم می‌دانم خدمت تک‌تک کارکنان بهداشت و درمان و مدافعین سلامت خدا قوت عرض کنم و همت و تلاش بی‌دریغشان را می‌ستایم و ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی شهروندان و هم‌وطنان عزیزم از شما تقاضا دارم توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنید.

رئیس دانشگاه اردکان نیز در پیامی فرا رسیدن سال نو را به اعضای هیات علمی، کارمندان خدوم، دانشجویان و خانواده های آنان تبریک گفت.

کد خبر 907663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha