بازدید اعضای شورای شهر اردکان از فرآیند میکرب‌زدایی محلات

رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اردکان از فرآیند میکرب‌زدایی محله ها و مناطق شهری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اردکان از فعالیت گروه های جهادی در انجام فرآیند دفع سموم و میکرب‌زدایی محله ها و مناطق شهری از نزدیک بازدید و دیدن کردند و در جریان فعالیت این گروه ها قرار گرفتند.

مجموعه پیام‌های «مراقب یکدیگر باشیم» نیز در راستای افزایش آگاهی و خود مراقبتی مردم برای مقابله با کرونا ویروس با همکاری شهرداری، واحد ایمنی بهداشت و محیط‌زیست شرکت آهن و فولاد ارفع و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از طریق سازه‌های تبلیغاتی اکران شد و در معرض دید شهروندان اردکانی قرار گرفت.

روابط عمومی شهرداری اردکان در ادامه به انتشار عکس نوشته هایی با موضوع مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه برای آگاهی بخشی گسترده به آحاد و اقشار مختلف مردم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پرداخته است.

همچنین اقدامات شهرداری اردکان در حوزه فعالیت های شهری نیز ادامه دارد و این نهاد اقدام به آغاز پروژه لوله‌کشی، بسترسازی و کاشت بیش از ۴۰۰ اصله درخت در باند غربی بلوار غدیر این شهر، رنگ‌آمیزی بیش از ۲ هزار متر مربع جداول شهر اردکان و عملیات نصب پایه‌های روشنایی از مقابل پمپ‌بنزین مرکزی تا میدان چادرملو کرده است.

کد خبر 907135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha